[Kepviselok] elnöki beszámoló

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 21., H, 11:43:19 CEST

Kedves Képviselők!
Lejjebb olvashatjátok beszámolóm a nyári tevékenységeimről címszavakban.

07. 11-15. EHÖK vezetőképzőn vettem részt.
07. 17-én megtörtént az átadás átvétel (matszacskó és elnöki).
07. 18-21. EFOTT - BRSZ sátor.
07. 25. Északi Hali  nagytakarítása.
07. 27. Diplomaosztó koordinálása.
07. 28. Borítékolás, padok lerakása.
08. 01. Karrierközpontos megállapodás meghosszabbítása, információkérés.
08. 02. IK HÖK elnökségi ülésen voltam.
08. 04-06. Mentortábor (előadás tartása).
08. 15. EHÖK elnökségi ülésen voltam.
08. 15-19. Matekos gólyatábor (szervezés).

Ezen túl vittem a napi ügyeket (iroda, elnöki teendők), a beiratkozás
előadását állítottam össze Szandrával és Timivel, igyekeztem segíteni a
mentorosok munkáját, a BEF útját is igyekeztem egyengetni, illetve
beszélgettünk a TÁTK és az IK HÖK elnökével is a közös programokról,
lehetőségekről.

Remélem semmi fontosat nem hagytam ki. Tervezem még, hogy meglátogatom a
Geo-Bio, a Böfi, a TÓFK-os, az ÁJK-s, a kémiás, illetve a TÁTK-s
gólyatáborokat, sok sikert kívánok az elsőévesek kézfogóján, beszélék a
beiratkozáson, tartok választmányt, stb.

Kérdésekkel, kérésekkel keressetek meg bátran telefonon! (Ha lesz
térerőm a Zemplénben:-)

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök
elnok at ttkhok.elte.hu