[Kepviselok] Választmány 2006. augusztus 28 - eloterjesztések

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 26., Szo, 17:56:48 CEST

Választmány 2006. augusztus 28 - eloterjesztések

1. Beszámolók (tisztségviselok)

Sági Orsolya, elnök
*******************
07. 11-15. EHÖK vezetoképzon vettem részt.
07. 17-én megtörtént az átadás átvétel (matszacskó és elnöki).
07. 18-21. EFOTT - BRSZ sátor.
07. 25. Északi Hali nagytakarítása.
07. 27. Diplomaosztó koordinálása.
07. 28. Borítékolás, padok lerakása.
08. 01. Karrierközpontos megállapodás meghosszabbítása, információkérés.
08. 02. IK HÖK elnökségi ülésen voltam.
08. 04-06. Mentortábor (eloadás tartása).
08. 15. EHÖK elnökségi ülésen voltam.
08. 15-19. Matekos gólyatábor (szervezés).

Ezen túl vittem a napi ügyeket (iroda, elnöki teendok), a beiratkozás
eloadását állítottam össze Szandrával és Timivel, igyekeztem segíteni a
mentorosok munkáját, a BEF útját is igyekeztem egyengetni, illetve
beszélgettünk a TÁTK és az IK HÖK elnökével is a közös programokról,
lehetoségekrol.

Remélem semmi fontosat nem hagytam ki. Tervezem még, hogy meglátogatom a
Geo-Bio, a Böfi, a TÓFK-os, az ÁJK-s, a kémiás, illetve a TÁTK-s
gólyatáborokat, sok sikert kívánok az elsoévesek kézfogóján, beszélék a
beiratkozáson, tartok választmányt, stb.

Fazekas Tímea, taneh
********************
Az átadás-átvétel zökkenömentesen zajlott, rekordido alatt. :)

07. 11-15. EHÖK vezetoképzon vettem részt.
08. 04-06. Mentortáborban voltam (eloadást tartottam).
08. 15-19. Matekos gólyatábor (csoportvezetés és eloadás tartása volt a
feladatom).

Mindeközben:
A beiratkozáson hárman tartunk majd eloadást, ehhez összeállítottunk egy
ppt-t Orsival és Szandrával.
Átnéztem a gólyaCD-t Balás Márk kérésére.
Válaszoltam minden taneh címre érkezo érdeklodo levélre.

Terveim szerint lelátogatok a kémiás Gt-be, hogy tartsak egy rövid
eloadást a gólyáknak.
Aug. 28-án: mentormegbeszélésen és választmányon leszek; Váltok pár szót a
TO vezetojével a félévrol
Szept. 1-én KÖB ülésre megyek
Még a héten összeállítok egy rövid tájékoztatót a felsobbévesek részére a
szabályzatváltozásról.

Remélem semmi fontosat nem hagytam ki.

Seres Alexandra, szoceh
***********************
Teljesen gördülékenyen ment a jelszó és kulcs átadás. Már a
vizsgaidoszakban is foglalkoztam a hallgatok ügyeivel (utalások, levelekre
válaszolás), azóta is rendszeresen nézem az e-maileket és válaszolok is a
felmerülo kérdésekre.

Mi lesz még:
-Továbbra is válaszolok az e-mailekre
-Ülésekre megyek
-Szeptember 1-jén KÖB-öt tartok
-Gyólyák beiratkozásánál végig jelen leszek, eloadást is tartok

Mivel terveim szerint aug.28-31-ig nem lettem volna Budapesten, de a
Választmány miatt kicsit késobb utazom, így csak akkor tudok megjelenni,
ha délelott lesz, ha nem, akkor kimentésemet kérem az augusztus 28-án levo
Választmányról.

Bozóki Kálmán, EB
*****************
Mivel különösebb változásra nem került sor az Ellenorzo Bizottságban
(Eb), így a munkánk is lényegesen kevesebb volt eddig!
Az Eb tagok megválasztották maguk közül az Eb elnököt, amirol már
korábban beszámoltam. A leveleket igyekeztünk a nyár folyamán is
elolvasni, eddig különösebb szabálytalanságra nem került sor.

Kálózi Attila, sportbiztos
**************************

Ime egy roviditett beszamolo:
Julius 14-18 kozt TTK-s viziturat szerveztunk a Garam folyora.
Jul 28-30 kozt reszt vettunk a bonyhadi roplabdas talalkozon. ELTE-s
csapatunkkal 15. lettunk a 70 indulo kozul.
Augusztus elejen megirtam a kov. felevi programtervet es golyainfot,
felrakattam a sport.elte.hu-ra elkuldtem a szerveh, elnok, informaikus,
hoktitkarnak
Ebben a fobb programok:
Szeptember 13-14. ELTE parkröplabda bajnokság Nagy Petra, 06208242587
Szeptember 17. Barátságos vízi evezosverseny Kálózi Attila,06306826498
Szeptember 19-20. MEFOB dönto (noi focistákat várunk)Tóth József,
06302424937
Szeptember 21-24. Magashegyi túra (Erdély) Kövi Piros, 06703624522
Szeptember 28. 5tvös 5km futóverseny TTK HÖK iroda 3722654

Csupor Marianna, kollégiumi biztos
**********************************
A nyáron a következoket tettem:
(*, amit kollbizként)
- EHÖK vezetoképzo részvétel *
- cikket írtam a Gólyanyúzba *
- elküldtem az aktuális híreket a honlapra *
- megválaszoltam a hallgatók emailjeit *
- EFOTT - TTK HÖK sátor
- részt vettem a Mentortáborban

Folyamatban:
- elsosök kollégiumi felvételijének bírálása

Lesz még:
- Kollégiumi felvételi ülés *
- Matekos Gólyatábor
- KCSSK Gólyatábor
- Kollégiumi beköltözés
- Matekos gólyanapok

Újváry Angelika, külügyi biztos
*******************************
Külügy téren nem volt átadás-átvétel, így csak arról tudok beszámolni,
amit így a nyári vakáció idején csináltam és fogok csinálni (mivel egész
nyaramat otthon töltöm, ahol nincs net, csak azokon a napokon tudok
igazán dolgozni, amikor Pesten vagyok):

- gólyanyúzba írtam
- mentorkodom, a külföldrol érkezo hallgatóval folyamatosan tartom a
kapcsolatot (május óta)
- az EHKB-n felmerülo kérdésekre reagálok, a rám vonatkozó munkát elvégzem

Ami még hátra van:
- mentoraimnak az elso vezetokepzos meghivo levél megírása, egyben egy
helyettest keresek erre az alkalomra magam helyett, mert külföldön
leszek - ERASMUS koordinátoroknak egy levél megírása

Palkó Tamás, titkár
*******************
Nyáron csináltam:
Elküldtem a változásokat, ahova kellett
Segédkeztem az iroda takarításában
Megírtam az elmaradt emlékeztetoket
Megcsináltam az elmaradt iktatást
Borítékoltam
Padokat cipeltem
Mentortáborban eloadást tartottam
Itt rohadtam az irodában szinte mindig

Beiratkozásig csinálom:
Iktatás
Sziget fesztivál - lerészegedés
Gólyatábor-szervezés - lerészegedés
Kari gólyatáborok meglátogatása - lerészegedés
Mentormegbeszélések - lerészegedés
Választmány emlékezteto írása
Dékáni kézfogó
Matek szacsülés - lerészegedés
Matekos évkezdés - lerészegedés
Matekos kocsmatúra - lerészegedés

Karcsai Balázs, foszerkeszto
****************************
Átadás átvétel: Megtörtént, valahol Százhalombatta magasságában,
Patcáról hazafelé jövet a MÁV egyik pótjegyes viszonylatán. Átadásra
kerültek kulcsok, kártyák, pendrájvok és néhány atyai jótanács.
Hivatalos dokumentáció nincs, tanúk vannak (négyes ülés).

Ezt tettem idén nyáron: Gólyanyúz elkészítése, idegeskedés, idegesítés,
szerkesztoségi munka szervezésének megkezdése, mentortáborozás (ezt nem
tisztségviseloként).

Ezt teszem még idén nyáron: Idegeskedés, idegesítés, árajánlatkérés a
nyomdától, szerkesztoségi munka szervezésének folytatása, a Nyúz
következo számainak kigondolása, néhány (most még titkos) eloterjesztés
küldése a Választmánynak, részvétel a BöFi gólyatáborban, mentorkodás,
beiratkoztatás, felügyelés a szintfelméroknél.

Földi Mátyás, bioszacskó
************************
Az átadás átvétel, esetemben nyilván tárgytalan, vagy mondhatnám azt is,
hogy zökkenomentesen megtörtént!

Az alakuló közgyulés óta említésre érdemes események:

- Részt vettem az EHÖK vezetoképzon
- Segítettem kicsit a GeoBio gólyatábor szervezoknek
- Részt vettem a mentor táborban
- Válaszoltam néhány hallgatói levélre

Az elkövetkezo idoben várható események:

- GeoBió gólyatábor - segítek és igyekszem a HÖK hírnevét nem rontani
- Mentor találkozó - ennek kapcsán szeretnék a mentor "szervezokkel"
beszélgetést kezdeményezni
- Elképzelhetonek tartok a beiratkozás és a mentor találkozó közt egy
szacsülést, ha ez nem megvalósítható, akkor még szeptember elején pótlandó
- Részt veszek a beiratkozáson - foképp kedden délután - fontosnak tartom
az elsos levelezési listát mielobb létrehozni
- Mentorkodom
- Komunikációt kezdek a biológiások új tanulmányi eloadójával, az új
"helyzetrol" és arról, hogy lehetne hatékonyan a hallgatókat segíteni
- Igyekszem a létszámában megnövekedett szakterületet koordinálni, és
aktív munkára bíztatni!

Mészáros Csaba, föld- és környezettudományi szacskó
A föld és környezettudományi szakterületen nem sok minden történt a
vezetoképzo után. A jelszavak átadása megtörtént. Következik a gólyatábor
ahol végig ott leszek és megprobálom maximálisan szórakozatani a gólyákat.
Szeptember elején regisztrációs hét elött szeretnék még egy szacsot
tartani.

Harangozó József Gábor, fizika szacskó
**************************************
A fizika szakterületen rendben lezajlott a jelszavak, és egyéb információk
átadása.
A nyáron a vezetokepzo óta a következoket tettem eddig:
- Muvészetek Völgye- képviseltem a fizika szakterületet:)
- Mentorképzon való részvétel
- közben folyamatosan szerveztem a fizikás mentorokat(sajnos még mindig
nem rendelkezek minden infóval róluk)
- otthoni házfelújitás

további tervek:
- Bölcsész- Fizikus gólyatáborban való részvétel (mentorok összegyüjtése,
ja és persze lerészegedés :), ja és igen, ezalatt nem leszek elérheto
-28-án a mentortelálkozón, és a választmányon való részvétel
-koli-beköltözés
-szacs ülés valamikor szeptember elején

Ferenczfi Zoltán, matematika szacskó
************************************
Az alábbiakban küldöm beszámolómat az eddig történt dolgokról, remélem
nem hagyok ki semmit, de ha mégis, kérlek jelezzétek számomra!

Sikeresen megtörtént az átadás/átvétel, melynek értelmében megkaptam a
matekos fachot és annak minden tartalmát. A jövoben szeretném tüzetesen
is átnézni az ott található papírmennyiséget, egyenlore csak mi micsoda
elven néztem át. Megkaptam a matekszk@ emailcímet és a metekos, +
matszacsos levlisták admin jogát! Ezeket a levlistákat azóta olvasom,
válaszolok a levelekre, szeretném amilyen hamar csak lehet elkészíteni a
2006os levlistát és aktualizálni a matszacsosat!

Voltam mentortáborban, mivel én magam is mentorkodom, ezen kívül jó
lehetoség volt arra, hogy megpróbáljuk minél inkább összehangolni és
átbeszélni a mentorok és a matszacs tevékenységeit. Nem konkurencia
szeretnénk lenni egymásnak, hanem segítenénk egymás munkáját!

Voltam gólyatáborban, hála egy két lelkes eltesnek, sztem minden gólya
tudja hogy ki vagyok és hogy mik a feladataim és hogy legfoképp bármikor
megkereshet az év folyamán bármilyen problémával! Természetesen nekem
személyesen is lehetoségem nyílt ezt kb. 10 percben összefoglalva
elmondani az eloadások alatt.

Elkezdtük összekrakni a szacs éves munkáját, szept. 1.re egy nagy szacs
alakuló meetinget tervezek, ahol fixáljuk a terveinket! Már most
jelezném a matekos képviseloknek/szacsosoknak, hogy feltétlenül vegyenek
ezen részt! Rengeteg dolgot sztnénk csinálni és szükség van minden
segíto kézre!

Elkezdtük megszervezni a gólya napokat a matekos gólyáknak szept 4,5
--re. Ezt most részleteiben nem írom le, mert egy hamarosan elkészülo
emailben benne lesz, de a lényeg, hogy egy két napos program sorozattal
készülünk, hogy senki sem unatkozzon! Ezúton is szeretném megköszönni
azok segítségét, akik már eddig is sokat foglalkoztak ezzel a témával!

A matekos gólyaavató buli szept. 28.ra 99%ban kész szervezoi szinten!!!!
J Remélhetoleg egy komoly igényes helyen fogunk egy nagyon jót partyzni
és felavatni a gólyákat! Ezen kívül a többi matekos buli is egyúttal
alakul/készül.

Sikerült hasznos kapcsolatokat szerezni a gólyatáborban és úgy néz ki,
hogy a 4-5 nagy költésges matekos buli mellett akár heti
rendszerességgel tartanánk kisebb bulikat az egyik koliban, ami végülis
nem kerülne komolyabb költésgünkbe! Ez még folyamatban!

Termsézetesen az eddigi szacsos dolgok is foyltatódnak, pl. teaest,
maszat, honlapunk, ......
Ezekrol szept 1 után írok!
Remélem nem hagytam ki semmit!

Orosz Dávid, kémia szacskó
**************************
Nagyon röstellem, hogy csak most küldök némi információt a nyári
tevékenységekkel kapcsoltaban.
A szakterületen kicsit minden lassabbn halad, mint az elvárt lenne, sokat
kell emberek után rohangáni, egyenlore levelezéseket folytataok a
jövendobeli mentorokkal kapcsoltaban, megpróbálok minél több mindenkit
rávenni, hogy segítsen, emellett pedig a beíratkozásra gyüjtök embereket.
Közben már néhány képviselovel elkezdtem az ötletelést, hogy mit lehetne
az évben véghezvinni.
A KOMISZ féléves, éves terve is kidolgozásra került és még kerül az
elkövetkezendo idokben, foleg, hogy szeretném ha elindulna más szaklokon
is a segítség nyújtás, valamint tervbe került egy úgynevezett tehetség
kutató tevékenység is.

2. Beiratkozás (Gönci Balázs)

Szeretnék megkérni mindenkit, hogy aki beiratkozáskor tud segíteni az ezt
jelezze az alapitvany at alapitvany.elte.hu címen, az alábbi adatokkal:

Név, mobil, email, szakterület, mikor ér rá az alábbiak közül:
szept. 4. de. 7:30-13:30
du. 12:00-17:30
szept. 5. de. 7:30-13:30
du. 12:00-17:30

értelemszeruen lehet de-re és du-ra is jelentkezni, tehát az idopont
átfedés csak akkor érdekes ha vki. csak de. vagy csak du. jön.
A Subject/Téma sorba lehetoleg beiratkozásra jelentkezés vagy vmi hasonló
kerüljön, a leveleket nem én olvasom, így becenévbol, stb. csak + munkával
derül ki, hogy kirol is van szó. A jelentkezéseket a leheto leghamarabb
küldjétek el, beosztást 20-ig készítünk a 15-ig beérkezett jelentkezések
alapján.

Aki mentortáborban jelentkezett, annak nem kell újra.

Ha vki. nem tud egy teljes blokkot vállalni, akkor is jelentkezzen, ebben
az esetben kizárólag emberhiány esetén fogjuk kérni, hogy segítsen.

Hogy mikor ki iratkozik, azt többek közt a
http://gonci.web.elte.hu/beiratkozas oldalon található fájlban
olvashatjátok el.

Fizu: mivel uannyi pénz van, mint tavaly, viszont több a munka, így a
következo konstrukcióban lesz:

Amikor vkinek a saját szakterületes gólyái iratkoznak és o a teremben
felügyel/beenged, akkor a munka öröme és a gólyák csillógó szeme lesz a
kiérdemelt jutalom. Ezt azért tartom reálisnak, mert errol gondolum úgy,
hogy mindenki kifejezetten szívesen csinálja.

Az egyéb idopontokban pedig 500 Ft/óra fizut adunk mindenkinek, azaz
de.: 3000 Ft
du.: 2500 Ft
egész nap: 5000 Ft

Fontos még, és a tavalyi tapasztalatok alapján egyértelmuvé szeretném
tenni:
- senki ne késsen!
- aki a kezdésnél több mint 8 percet késik (valójában tíz perc a határ,
csak azért írom így, hogy senki se vitatkozzon 11 percnél), annak 30%-kal
kevesebbet fogunk fizetni (a teljes fizuból számítjuk, nem az érintett
esetbol)
- aki 30 percnél többet késik töltse el kellemesen a délelottöt valahol, a
munkát viszont ne zavarja!!!
- akinek a munkáját a szakterületi koordinátorok nem tartják megfelelonek,
azok számára a munka elvégzésének arányába fogjuk csak az itt leírt
jutattásokat biztosítani

Természetesen tudom, hogy a fizetésben leírt szankciók nem igazán komoly
összegek, viszont a munkát hihetetlenül megnehezíti, hogy ha nem lehet
egyszerre elkezdeni.

Biztos sokan megkérdezik magukban, hogy a reggeli idopont miért ilyen
korai, ha az iratkozás csak 9-kor kezdodik?
Okok:
- Az elsosök nem kilencre jönnek, hanem 9-ig. A beengedést terv szerint
8:30-kor elkezdjük.
- Mivel 8 perc késést illik tolerálni, így 7:40-kor lehet elkezdeni a
feladatok normális kiosztását.
- A padok, irányjelzok kihelyezése, termekbe papírok kiosztása, esetleges
aktuális variálások megoldása igénybe vehet 50 percet.
- Inkább mi ücsörögjünk 15 percet feleslegesen a kész termekbe, minthogy a
beiratkozók szívjanak miattunk akár csak +5 percet is.

Remélem, hogy ezzel a részletes indoklással tovább erosítettem mindenkiben
az idoben bejövök mémet.

Az alábbiak a szakterületi koordinátorok számára fontos infókat
tartalmaznka, azért irom ide, hogy az érdeklodok tájékozódhassanak a
számukra nem lényeges kérdésekrol is.

A Szakterületi Koordinátorokat arra kérném, hogy a jelzett kezdés elott 5
perccel érkezzenek meg azokon az alkalmakon amikor az o szakterületükrol
iratkoznak a gólyák, azért, hogy a számukra esetleg szükséges plusz infót
is el tudjuk mondani.

Akik nálatok jelentkezik, annak az adatait küldjétek el az
alapitvany at alapitvany.elte.hu címre, a szokásos adatokkal.

Ha van idotök és kapacitásotok, akkor a szakterületi képviselok
jelentkezését próbáljátok motiválni.

Ha a beiratkozással kapcsolatosan feltehetoleg van vmi amirol nem biztos,
hogy tudok, a szakterületeteket érinti, akkor arról szóljatok. (Pl.:
du.-án akarjátok vinni vhova a gólyákat és ezért a ti szakterületetekrol
nem lehet segéderore számítani az adott idopontba.)

A jelentkezokrol a teljes összesített listát küldünk 16-án mindenkinek
(szakterület szerinti bontásban), amire 20-ig szeretnénk visszajelzést
kérni, az esetlegesen nálatok meglévo plusz infók alapján. (Vki nálatok
már visszamondta, plusz jelentkezorol tudtok, stb.)

Részletesebb infót másfél-két hét múlva küldök, a névsorral együtt.
3. Személyi kérdések - gazdasági biztosi és általános biztosi pályázat

Pályázat gazdasági biztosi posztra
Tisztelt Választmány!

Papp Gabriella vagyok, negyedéves meteorológushallgató és pályázatot
nyújtok be a TTK HÖK gazdasági biztosi posztjára. Az önkormányzatban
három éve vagyok képviselo, 2003/2004-ben a földtudományi szakterületi
csoport elnöki, majd 2004/2005 illetve 2005/2006-ban az elnöki
tisztséget töltöttem be. Ez ido közben hamar közelkerültem a gazdasági
ügyekhez, mivel az elnöki tisztségre való felkészüléskor, mind elodöm
Gönci Balázs, mind én fontosnak tartottuk, hogy ezzel a területtel is
átfogóan megismerkedjek. Elnökként két gazdasági elnökhelyettessel
dolgoztam együtt, akiknek a felkészülésében már én segítettem, valamint
ebben az évben teljes mértékben én láttam el a gazdasági ügyekkel
kapcsolatos valamennyi feladatot. Ezekbol adódóan úgy gondolom tisztában
vagyok a gazdasági biztosi poszttal járó feladatokkal,
kötelezettségekkel, nehézségekkel és problémákkal.
Ezen a területen mindenképpen szükségesnek tartom a fejlodést, mivel még
most sem nevezném teljesen átláthatónak, követhetonek az önkormányzat
kiadásait, bevételeit. El kell indulnia a HÖK-ben a tervezhetobb,
átgondoltabb költségvetés felhasználás irányába. Ennek a folyamatnak az
elso lépése a Választmány, küldöttgyulés felé történo gyakoribb
tájékoztatás lehetne, mely elosegítené a költségvetés felhasználásáról
szóló döntések meghozatalát.
Szeretném elérni, hogy az önkormányzatban stratégiai tervezés valósuljon
meg legalább egy évvel elore a tevékenységével kapcsolatosan, amely maga
után vonná a költségvetés elozetes tervezését, mind mértéknek
meghatározásában, mind felhasználását tekintve.
Mindenképpen fontos lenne az önkormányzat leltárának felülvizsgálata,
leltár-lista elkészítése, hogy tudjuk egyáltalán mink van és mire lenne
szükségünk.
Ahogyan az elmúlt években eddig is, továbbra is fontosnak tartom, hogy a
HÖK törekedjen arra, hogy mind a kari-, mind az egyetemi költségvetést
tudja értelmezni, hiszen a költségvetési beszámolók, tervezetek
tartalmazzák a normatíva tényleges és tervezett felhasználását is,
valamint azzal is jó tisztában lenni, milyen a kar anyagi/gazdasági
helyzete.

Tervezett lépések/feladatok: (a teljesség hiányával)

- leltári ívek átnézése, ellenorzése
- kiadások, bevételek folyamatos vezetése, követése
- pénztár bizonylatok, fopénztár könyv, analitikai nyilvántartás, SAP
- az idei költségvetés racionális elköltésének megtervezése
- következo évi tevékenység és költségigény felmérése
- választmány, küldöttgyulés tájékoztatása (írásos összegfoglaló a
jelenlegi állásról)
- kapcsolattartás az egyetem gazdasági osztályával, az EHÖK gazdasági
biztosával
- rendezvényszervezéssel kapcsolatos pénzügyek átláthatóbbá tételére
javaslat kidolgozása a szervezo elnökhelyettessel együtt
*****************

Polgár Péter Balázs általános biztosi pályázata a mellékelt .pdf fájlban
található.

4. HÖOK elnökválasztás (Sági Orsolya)

Eloterjesztés nem érkezett.

5. Mentor tábor beszámoló (Guber Tamás, Magyar Róbert, Kray Zsuzsanna,
Ferenczi Attila)

Guber Tamás:
A beszámolómat elsosorban az értékelo lapokon olvasottak alapján írom,
másodsorban saját szubjektív véleményemet is megosztom.
Akik válaszoltak a kérdésekre, eroteljesen elhatárolt két csoportba
sorolhatóak a válaszaik alapján. Egyik csoport a HÖK képviselok,
tisztségviselok, és "öreg rókák" csoportja, a másik pedig azok a
mentorjelöltek, akiknek eddig még semmi kapcsolata nem volt a HÖK-kel.
Az elobbiek dönto többsége elég sok kivetni valót talált a táborban, és
elmondta hozzáérto véleményét. Volt, aki csak a rosszakat mondta, és
azt, hogy o jobban csinálta volna, de sokan megírták min, és HOGYAN kell
majd a késobbiekben változtatni. Valamint a többség azt is írta, hogy
elsore nagyon jó lett ez a tábor. Most jön egy kicsit szubjektív
vélemény: egyik értékelésben szerepelt az alábbi mondat: "Biztosan
jobban szervezett volt, mint a 2006. februári vezetoképzo!" Ez szerintem
egy hihetetlenül pozitív kritika, de azért ezt én sem gondolom, hogy
igaz lenne.
Most kicsit részletesebben az új mentorok véleményérol. Nagyon sok lapon
olvastam, hogy jobb lenne, ha ez nappal hosszabbra tudnánk csinálni a
tábort. Ennek nyilvánvalóan eros anyagi vonzata van, ezt viszont csak
kevesen említették meg. Összességében nézve nagyon pozitív volt a
visszajelzés. Többen javasolták, hogy az eloadások anyagát kiküldhettük
volna e-mailben korábban, hogy fel tudjanak készülni. A szervezéssel jó
közelítéssel mindenki elégedett volt. Fobb problémák, amit
megemlítettek: étkezés, (bár második naptól már elégedett volt mindenki)
utazás, (ez 70%ban az én hibám, és igyekszem ezt legközelebb hibátlanul
megoldani) az eloadások hossza és tartalma sokaknak nem tetszett, túl
hosszú volt és nem kimondottan a mentoroknak szolt. Ezzel részben egyet
tudok érteni, de tenni nem sokat tudtam érte. Legközelebb már tudom,
hogy elore pontosan meg kell kérdezni mirol, és mennyi ido alatt fognak
beszélni az eloadók. További hiba volt hogy nem adtunk pontos
információkat a tábor helyérol és idejérol. Ez sajnos több emberen
múlott... most már tudom, hogy mindennek utána kell nézni, hogy tényleg
megcsinálták-e. Az "öreg rókák" javaslatára én is úgy vélem, hogy
legközelebb kell valaki, aki irányít és mindent mindig számon kér.
Sajnos beleestünk ugyanabba a hibába, mint a bevonó tábor szervezoi,
hogy a tábor ideje alatt hosszúra nyúló megbeszélést tartottunk. Sajnos
szükségszeru volt, de akkor se kellett volna... Sokaknak tetszettek a
szituációs játékok, és valószínuleg több ilyet kell majd tartani. Ami
számomra meglepo volt, hogy a mentortesztet is sokan nagyon jó ötletnek
tartották és örültek neki, hogy a szakterületi ülésen megbeszéltük.
Egy-két mentor felvetette, hogy nem volt hol bulizni. Ez tény. Sajnos
nem azt az épületet kaptuk, meg amelyiket kértük, erre oda kell majd
figyelnünk. Viszont nem is a bulizás volt az elsodleges szempont
szerintem. Egyesek kérték, hogy mindenképpen szeretnének találkozni és
megismerkedni azokkal a mentorokkal, akik nem tudtak eljönni! Körülbelül
ennyi a véleményezési lapok alapján.
Most néhány sort írnék, arról hogy én, hogy láttam a tábort és a
szervezést. Megpróbálok nem személyeskedni, de lehet, hogy néha
elkapatom magam ezért elore is elnézést kérek.
Eloször is az elokészületekkel kapcsolatban. Köszönöm mindenkinek, aki
segített megszervezni a tábort, hogy idot, energiát, pénzt,
idegrendszert nem kímélve beleadott mindent annak érdekében, hogy
sikeres legyen. Ezt nem lehet eléggé megköszönni, igazából szerintem a
legjobb köszönet az, amit a mentoroktól kaptunk. Viszont mindenki tudja
hogy volt tökéletes, ezért most a hibákról íróm le a véleményemet.
Nagyon szomorúan tapasztaltam hogy nincs olyan személy a társaságban,
akiben olyan szinten meg lehet bízni, hogy nem kell megnézni,
megcsinálta-e amit vállalt (én se vagyok ilyen). Ezentúl, ha szervezünk
bármit is mindenképp az elso dolguk az legyen, hogy választunk egy
felelos vezetot. Tudom, ez most nem mehetett így, hiszen május óta
ismerjük csak egymást és nem volt senki köztünk, aki önkényesen magához
ragadta volna az irányítást, bár tény hogy voltak, akik jobban
érvényesítették akaratukat és voltak, akik kevésbé. A határidok
betartása nagyon fontos. Rengeteg probléma adódott, abból hogy
rugalmasan kezeltük a határidoket. Nem lett volna szabad. A tábor során
köszönöm hogy mindenki nagyon segítokész és aktív volt. Nem kellett
senkit piszkálni, hogy tegye meg, amit kérünk. Külön köszönöm a
bizalmat, amit megszavaztatok nekem, hogy én legyek a táborvezeto. Nem
gondoltam hogy ez ekkora felelosség és ezért vállaltam el elso
felkérésre. Voltak pillanatok a táborban, amikor nagyon megbántam, de
végeredményben azért büszkeséggel tölt el, hogy ha csak ilyen
színvonalon is de végeredményben sikeresen teljesítettem a rám rótt
feladatot. Alighanem nem beképzeltség és nem csak én gondolom így hogy a
tábor összehozásának négy támasztó oszlopa, Zsuzsi Attila (Atesz), Robi,
és jómagam voltunk. Sajnos Zsuzsi nem tudott jelen lenni a táborban. Úgy
érzem, hogy négyünk közül egyikonk se rendelkezik még azzal a
tulajdonsággal mi egy tábor vezetéséhez, és egy csapat összefogásához
szükséges. De úgy érzem, hogy ez fejlesztheto és bele fogunk jönni.
Végül még egyszer köszönöm mindenkinek a segítséget, a türelmet és hogy
ilyen jól voltunk! Komolyan úgy érzem, hogy nagyon jók voltunk, ha
beképzeltségnek tartják egyesek ezt a mondatomat, ám legyen, de akkor is
így gondolom és ennek hangot (karaktert) is adok!
6. Nyúz nyomdaköltségek, példányszám stb. (Karcsai Balázs)

Sziasztok!

Alább olvashatjátok a Tétékás Nyúz következo félévfolyamára kapott
árajánlatot, amely választmányi eloterjesztés is egyben. Kértem
ajánlatot 1500, 1700 és 2000 példányra is, az árak 13 számot jelentenek,
az ajánlat szeptember 13-i megrendelésig érvényes, de mivel szeptember
13-án már szeretnénk megjelentetni az elso számot, ildomos lenne már
augusztus 28-án meghozni a döntést. Kértem ajánlatot 16 oldal helyett 20
oldalra is (a közgyulésen felmerült, hogy ha a szükség úgy kívánja,
ennyi legyen), itt a számonkénti plusz költséget tüntettem fel,
jelenlegi áron, amely az ido múlásával természetesen változhat. Ha
egyben fizetjük a 13 számot, 5% kedvezményt kapunk. Az árak az ÁFA-t nem
tartalmazzák.

*************
1500 példány:

külön fizetve: 860 200 Ft
egyben fizetve: 817 690 Ft
+4 oldal: 16 500 Ft / szám

*************
1700 példány:

külön fizetve: 920 520 Ft
egyben fizetve: 874 994 Ft
+4 oldal: 17 310 Ft / szám

*************
2000 példány:

külön fizetve: 1 037 000 Ft
egyben fizetve: 985 650 Ft
+4 oldal: 19 900 Ft / szám

Az elozo évben 1700 példányban jelent meg a Nyúz, ennek csökkentését
semmiképpen sem tartanám szerencsésnek. Az én javaslatom erre a félévre
a 2000 példány, ugyanis a tapasztalat szerint az oszi félévben mindig
több Nyúz szokott elfogyni.
7. Gólyanyúz ösztöndíjak (Karcsai Balázs)

Sziasztok!

Az alábbiakban röviden értékelem a Gólyanyúz idei számát, és javaslatot
teszek a fizetésekre.

Véleményem szerint összességében egész jó kis újságot sikerült kiadnunk,
amely négy oldallal több volt, mint a tavalyi. A cikkeket nem szeretném
értékelni, hiszen a legtöbbet tisztségviselok írták - kötelességbol -,
de általában elmondható, hogy kelloképpen olvasmányosak és informatívak
lettek, a cél pedig pontosan ez volt. Az elozo évekhez képest a
legnagyobb dícséret és bírálat egyaránt a képekhez kötodik. Pozitívum,
hogy az elozo évekhez képest képesebb lett a gólyaszám, és jó, hogy az
egyes tisztségviseloket kép alapján is be tudják azonosítani gólyáink.
Néhányan azonban nem voltak megelégedve a róluk betett fotókkal, amiért
foszerkesztoként vállalom a teljes felelosséget. Kevés volt az ido, így
akirol nem volt választási fotó, arról a közgyuléses képekbol ollóztunk.
Sajnálom, hogy néhány tisztségviselorol nem a legelonyösebb képek
jelentek meg, ígérem, legközelebb másként fogok eljárni.

A szerkesztoségi munkával teljes mértékben elégedett vagyok, mivel a
cikkek - az énáltalam írt ketto kivételével - hivatalból íródtak,
ezekért a gyakorlatnak megfeleloen nem szeretnék fizetést adni. A
szerkesztoknek a következo ösztöndíjakat javaslom, figyelembe véve, hogy
a munkát nyár közepén végezték, amikor igen nehéz szerkesztoket találni.

Koller Borbála EHA késobb olvasás 5000 Ft
Vizeli András EHA késobb olvasás 5000 Ft
Karcsai Balázs KABIAAT tördelés 5000 Ft

8. Támogatott rendezvények - megállapodás-tervezet (Palkó Tamás)
**
Megállapodás

mely létrejött egyrészt
a ... képviseletében ... (továbbiakban szervezo)

és másrészt
az ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat, képviseletében Sági Orsolya
(továbbiakban Önkormányzat)
között.

A fenti felek megállapodásban rögzítik az alábbiakat:

1. Az ELTE TTK HÖK Választmányának ...-i határozatának értelmében a
szervezo az Önkormányzat segítségével szervezi meg a ... rendezvényt.

2. Az Önkormányzat vállalja, hogy a szervezo részére az Önkormányzat által
koordinált plakátfelületeken - elozetes egyeztetés alapján - helyet
biztosít a rendezvény hirdetményei részére.

3. Az Önkormányzat vállalja, hogy a tulajdonában lévo tárgyi eszközöket,
elozetes bejelentés és egyeztetés alapján a szervezo rendelkezésére
bocsátja.

4. Az Önkormányzat a szervezo számára engedélyezi a szervezéshez szorosan
kapcsolódó feladatok elvégzéséhez a Hallgatói Iroda infrastruktúrájának
használatát. Ezt az engedélyt az Önkormányzat indokolt esetben
visszavonhatja. A visszavonásról az ELTE TTK HÖK elnöke dönt.

5. Az Önkormányzat engedélyezi, hogy a szervezo a rendezvényhez szorosan
kapcsolódó dokumentumokon, hirdetményen, pólón használja az Önkormányzat
logóját.

6. Az ELTE TTK HÖK Választmányának ...-i határozatának értelmében a
szervezo részére ... Ft, azaz ... forint vissza nem térítendo támogatást
nyújt.

7. A támogatást a szervezo olyan átutalásos vagy készpénzes számlák
ellenében kaphatja meg, amelyek igazoltan a rendezvény költségeit fedezik,
az ELTE vonatkozó szabályai szerint elszámolhatóak. A számláknak ELTE TTK
HÖK, 1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A címre kell szólniuk.

8. A szervezo vállalja, hogy a rendezvényhez szorosan kapcsolódó
dokumentumokon, hirdetményen, pólón feltünteti támogatóként az ELTE TTK
HÖK-öt, látható méretben.

9. A szervezo vállalja, hogy a rendezvény költségeit számlával, illetve
szállítólevéllel, átvételi elismervénnyel igazolja.

10. A szervezo vállalja, hogy a rendezvény teljes elszámolását, a
számlákat és minden egyéb, a rendezvény szervezéséhez szorosan kapcsolódó
dokumentumot, valamint szöveges tartalmi beszámolót ...-ig eljuttatja az
Önkormányzathoz, illetve elektronikus formában a teljes elszámolást és a
szöveges tartalmi beszámolót ugyaneddig elküldi a
kepviselok at ttkhok.elte.hu címre.

11. A szervezo vállalja, hogy a szóbeli beszámolót ...-án, a választmány
ülésén megtartja, ott válaszol a felmerülo kérdésekre.

12. Az ELTE TTK HÖK Választmánya a beszámolóról dönt. Amennyiben a
beszámolót a választmány nem fogadja el, úgy a következo ülésre új
beszámolót kérhet. Ha a választmány ezt sem fogadja el, akkor szankciókat
alkalmazhat szervezovel szemben. Ezek a szankciók lehetnek:
- fegyelmi eljárás kezdeményezése,
- kötelezés a támogatás visszatérítésére.

13. A felek a megállapodást elolvasták, közösen értelmezték, akaratukkal
mindenben megegyezonek találták. Aláírásukkal hitelesítik a megállapodás
érvényességét.

Budapest, ...

Sági Orsolya
az ELTE TTK HÖK képviseletében

a ... képviseletében
9. Budapesti Egyetemi Fesztivál (Ónodi Ferenc)

BEF programbontás:
*******************
09.20, szerda:

10.00 - Rektori megnyitó és fogadás
10.30 - Party sátor nyitás
12.00 - Ételstand nyitás
13.00 - Bárczi Esélyegyenloség sátra
13.00 - Pszicho tesztek
14.00 - Zsonglorök érkezése (gólyaláb, 1 kereku, kontaktlabda, labdák,
buzogány)
14.00 - Környezettudományi Klub
14.30 - Csocsóverseny
15.00 - Szabadtéri színház (?)

16.15 - Réz András filmesztéta(?)
18.15 - Popper-Méro eloadása
19.00 - Southern Comfort promo érkezés
19.00 - Bomba promo(?)
19.30 - GLOBE nyitás
20.00 - Gólyatábor fotóvetítés (Matek, BÖFI)
21.00 - Tuzzsonglorök
21.30 - Zagastic (ELTE)
22.30 - Kowalsky meg a Vega(GLOBE)
22.30 - Lézer show + VJ kezdés(ELTE)
22.45 - Dj Pop-Simon(ELTE)
23.30 - Bikini(GLOBE)
00.30 - Dj Collins and Behnam(GLOBE)

09.21, csütörtök:

10.00 - Sátornyitás
[...]

16.15 - Eloadás 3 (Tudapest?)
18.15 - NATO biztonságpolitikai eloadás
19.00 - Southern Comfort promo érkezés
19.00 - Bomba promo(?)
19.30 - GLOBE nyitás
20.00 - Gólyatábor fotóvetítés (IK, Bódvarákó, Vegyész)
21.30 - Rockin Rock Cats (ELTE)
22.30 - Belmondo unplugged (GLOBE)
22.30 - Lézer show + VJ kezdés(ELTE)
22.45 - Dj Szilveszter (ELTE)
23.30 - Quimby (GLOBE)
00.30 - Dj Titusz (GLOBE)

Ütemterv - Budapesti Egyetemi Fesztivál
***************************************

- Aug. 21, hétfo: húzó eloadások kínálata (Lásd: Popper, Méro, Antall,
Tudapest)
- Aug. 22, kedd: plakát elso verzió
- Aug. 22, kedd: sajtóanyag Márknak
- Aug. 24, csüt.: plakát, szórólap nyomdában
- Aug. 28, hétfo: plakát utcán / koleszokban
- Aug. 28, hétfo: weblap indulása / info listák indulása / mentor rdsz.
Informálása
- Szept. 04, hétfo: HÖK meghívók, anyagok kiküldése karokra, egyetemekre
- Szept. 06, csüt.: pesti est leadás
- Szept. 11, hétfo: Sajtótájékoztató (?)
- Szept. 11, hétfo: Tiszteletjegyek átvételéro szóló anyagok HÖKöknek
- Szept. 13, szerda: szórólapok koleszokba
- Szept. 14, csüt.: pesti est 1. megjelenés
- Szept. 17, vasárnap: GLOBE Sátorállítás kezdete
- Szept. 18, hétfo: molinó elkészülte
- Szept. 19, kedd este party sátor hardware berendezés
- Szept. 20, szerda: 07.00 szállítások
- 09.00 - GLOBE átadás
- 09.30 teljes nyitás, berendezés
- 10.00 Rektori megnyitó
- Szept. 21, csüt.: pesti est 2. megjelenés
- Szept. 22, péntek: sátorbontások
- Szept. 23, szombat 12.00: teljes ürítés

Felelosök:

- Büfé: BAHAMA
- Büfé mellék:
- Sajtó: MÁRK
- Marketing: ROBI
- Zenekarok: TOMMO
- Eloadások, meghívottak:
- Staff, secu, beengedés: LACKA
- Technika: TOYOTA

KnowHow

- Szabi:
- Sörcsap darabszám
- GLOBE logo használat
- Melinda:

- Hudecz felkérése + Tudapest bevonása (eloadással, fórummal)
- Társegyetemek felkérése, bevonása ( plusz Dibó Zoli)
- Miskolci Norbi noszogatása, HÖOK bevonása
- BP-i kari HÖK-ök meghívóinak aláírása, 2db tiszteletjegy/HÖK felajánlása
- Popper, Méro felkérése eloadásra (tüntetés - pl: Hallgatók mai
helyzete, vagy hasonló témába bújtatva)
- XI. ker. polgármester meghívása, felkérése (mindent elokészítek hozzá!)

- Orsi:
- Matekosok segítsége, matekos játszóház kitelepítése
- Nagy Gergo:
- Pszichológiai tesztek kitöltetése
- Színpad szállítása
- Szilaj Zsolti:
- Bárczis bemutató szervezése
- Oláh Ákos:
- Tuz zsonglorök, zsonglorklub, gólyalábasok meghívása
- VJ szerzése (René)
- Média csoport aktivizálása
- Elkészült anyagok vágása, feltöltése
- Fifi:
- fesztival.elte.hu feltöltése, szerkesztése
- BEF molino tervezés, kivitelezés
- Lilla??
- Kifeszítheto szalagok varrása (kék, piros, fehér)
- Rege:
- Felülnézeti rajz átküldése
- Áram biztosítása
- Rácz:
- Vendéglátás komplett megbeszélése
- Ideiglenes munkavállalói szerzodések, pénztárgép, dohányáru
- Balázs:
- Jegyvásárlás elokészítése
- Budapest névhasználat
- Robi:
- Teljes plakát és szórólapterítés
- Megnyitó fogadás szervezése
- Mentor rdsz informálása, használata
- GT fotóvetítések szervezése (2/nap)
- Molinó felügyelete, Lilla felügyelete
- Márk:
- Sajtóanyagok minden orgánumnak
- Sajtótájékoztató
- Bahama:
- Büfé árlista
- Dolgozók szept. 13-ig!
- Megrendelés-elokészítés, sátor felügyelet leosztása
- Lacka:
- Staff és secu rendezése szept. 13-ig
- INFO sátor állítása
- René:
- Plakát és szórólap elkészítése aug. 22-ig.
- Timp:
- Jegy, plakát, szórólap nyomtatás
- Jano:
- Antall Imre kontakt
- Cicafiú:
- NATO és politikai eloadások témája, szervezése
- Fecó:
- Réz András eloadás
- 5*-ös info sátrak
- Krompecher tervek / GMF kérvény
- Kerítés intézése
- Renének anyagok / ELTE fotó / 18 ÉVEN FELÜLIEK duma!
- Walkie-talkie
- Közmuvek megtekintése
- Dreher:
- Padok, csapok, sátrak, molinók, napernyok
- Cola:
- Hutök, ernyok, sátrak(?)
- Bomba:
- Lámpák, kapu, hordók, hutok
- Rauch:
- Huto?
- Csilla:
- Program felépítés, idopontok egyeztetése
- Kis zenekar beállítása, PUF felhívása
- Kalóz:
- Sport szervezése ide (vmi apróság csak)

Budapesti Egyetemi Fesztivál_2006 -TERVEZET!-

Kiadási oldal

Sátor 1000nm 1100 ÁFA nélkül
Padozat 700 ÁFA nélkül
Secu Valton 10fo 400
Hangtechnika GLOBE 650
Plakát, szórólap, jegy 180
Pesti Est 370 ÁFA nélkül
ToiToi 9db 100 ÁFA nélkül
Terület bérlet 0
Áram ELMU 0
Zenekarok 500 ÁFA nélkül
Bekaert kerítés 185
Karszalag 80
4265

Padozat 350 ÁFA nélkül
Utcabál sátor 385 ÁFA nélkül
Hang/Fény/Színpad 100 ÁFA nélkül
Zenekarok 200 ÁFA nélkül
1035

Összesen kiadás 5300

Bevételi oldal

Büfé 650
Sör 150
Kaja 100
Egyéb 100
1000

Jegyárak

ELTE 790 per nap
Külsos 990 per nap
Elovétel, 2 nap/ELTE 1290 2 nap
Elovétel, 2 nap/Külsos 1690 2 nap

1400 ft-os átlagáron 3000 fizeto vendég esetén rentábilis a rendezvény.
EZ A MAXIMÁLIS KIADÁSI OLDAL!
10. Tandíj, tüntetés (Sági Orsolya)

Eloterjesztés nem érkezett.

11. Mentor redszer beszámoló (Guber Tamás, Magyar Róbert, Kray
Zsuzsanna, Ferenczi Attila)

Eloterjesztés nem érkezett.

12. Déli Hali kulcsfelvételi jog (Palkó Tamás)

Orbán Ádám:
Kérem felvételem idén is a Déli Hallgatói iroda kulcsfelvételi listájára.
Indoklásképpen tudom felhozni a hallgatói önkormányzatban való részvételem
mellett azt, hogy egyetemi látogatásaim idopontja és intervalluma nem
fedi az
iroda átlagfelhasználóinak szokásait, így levelezésem könnyed elérése
nehézkessé válhat kedvezotlen döntés esetén.

Ferenczi Attila:
Ezúton jelezném a Déli Hallgatói Iroda klucsfelvételi lehetoségére
vonatkozó igényemet.
Indoklás: az Északi Hallgatói irodában folyó társadalmi- ill. klubélet és
az ebbol adódó alapzaj ("zsivaj"), továbbá az iroda rendetlenségébol adódó
kellemetlen légköre ellehetetleníti bármilyen jellegu, nagy odafigyelést
igénylo munka, vagy levélírás végzését.
Kérem a fenti indoklás fontolóra vételét és szíves elbírálását.

13. Évkezdés (Fazekas Tímea, Seres Alexandra)

Eloterjesztés nem érkezett.

14. Egyebek