[Kepviselok] beiratkozas

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 30., Sze, 10:30:07 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban a beiratkozásról írok pár dolgot, kérek mindenkit, hogy a
korábbiaknál figyelmesebben olvassa el.

Az eddigi statisztika alapján ott van minden rendbe, ahol a Szacsko és a
fõmentor egybeesett. Ebbõl én azt a nem túl nagy intelligenciát igénylõ
következtetést vontam le, hogy nem az emberekkel van a hiba, hanem azzal,
hogy nem lehetett tudni, tulkép kinek kell csinálnia a dolgokat. Épp ezért
a hátralévõ pár napban a FÕMENTOROK-at fogom tájékoztatni mindenrõl
apróságról, mivel a résztvevõ dolgozók között több a csak mentor, mint a
csak képviselõ. Az általános infókat persze továbbra is ide küldöm, csak a
XY-nal mi a halál van tipusú dolgokat kapják a fõmentorok a nyakukba.

Mivel a fentiekbõl kiderülhetett, számos szakterületnél még csak most
futnak be az infók arról, hogy ki mikor ér rá, így nincs kész beosztás.
Ezt csütörtök éjfélig remélhetõleg el tudom készíteni.

Amit már lehet tudni:

MATEKOSOKAT nem osztottam be sehova kedd délelõttöt kivéve. Még hétfõ
délelõttre oszthattam volna be õket, viszont akkor másokat csak rövid
idõkre tudtam volna ami szerintem nem praktikus.

A matekosokon kívül, ha vki a nap egyik felében iratkoztat, akkor a másik
felére is be lesz osztva (hacsak nem kérte külön, hogy ne
legyen). A jelenleg már részben meglévõ beosztás a
http://gonci.web.elte.hu/beiratkozas/
címen található.

A jelölések megértéséhez:
Beiratkozásnál segítõk.xls

Világos zöld azt jelenti, hogy az illetõ már beosztásra került az adott
idõpontban és iratkozásnál segít a saját szakján lévõ hallgatónak.
Sötét zöld azt jelenti, hogy be van osztva és nem saját iratkozásnál
segít, ha a kockába a krit betükombi került beírásra, akkor csak
kritériumdolgozatnál segít így elég ha 9:15-re jön. (Ha vki nyolc perc
késésre igényt tart, akkor 9:05-re kell jönnie.) A teremnyitás 9:30-kor
lesz, 9:15 és 9:30 között kell átvenni a jelenléti íveket a termekhez.
Piros jelzés illetve minden egyéb nekem szól, nem kell értelmezni, persze
lehet.

Általában igaz, hogy ha vhova be lehet rakni mentort és nem mentort, akkor
mentort rakok be, hogy lehetõségük legyen dolgozni.

beosztas.xls

A zöld kocka jelenti azt, hogy oda kell vki, ha név is tartozik hozzá,
akkor az adott emberke oda van beosztva. Elvilleg ha vki itt be van
osztva, akkor a másik fájlban az adott idõpontban világos vagy sötétzöld.
Ha ez nincs így akkor õt idõvel két helyre fogom beosztani, úgyhogy
remélem ilyen hibát eddig nem vétettem, de ha mégis, akkor lehet nekem
írni.
A zöld kokckák kedd du. egyes helyeken ahol nagyon érthetetlenül vannak
még mást is jelentenek nekem, ezzel nem kell foglalkozni, a végleges
változatban már ilyen nem lesz.
Piros az akirõl még nem tudom, hogy tényleg itt lesz, így le kell
ellenõrizni.

A FENTI FÁJLOK KEDD ÉJFÉLI ADATOKAT TÜKRÖZNEK, akivel azóta beszéltem,
hagyott üzentet, az még nincs átvezetve.

hallgatok beosztasa/

Itt találhatók azok a fájlok amiket a hallgató majd nézegethet a portán,
meg a termek elõtt. A fájlokat lehetõleg ne nyomtassátok, hogy a végsõ
változat legyen majd csak forgalomba. (Elvilleg ezek egyébként már nem
fognak változni.)

Gönci Balázs