[Kepviselok] Jutker-Kémia mentorok

oroszd at ttkhok.elte.hu oroszd at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 1., P, 11:25:48 CET

Kedves Mindenki!

Szeretném a Kémiaszakterületen dolgozó mentorokoat jutalomkeretre
felterjeszteni.

Flórián Márton   13%
Bojtos Judit     13%
Peregi Balázs    13%
Bosnyák András   17%
Kárász Margit    13%
Sas Judit        13%
Schauer Kriszta  0%*
Kotán Barbara    0%*
Schiller Mátyás  17%

*Kotán Barbara lemondot az őt megillető jutalomról, illetve Schauer
Kriszta nem tudot bekapcsolodni a mentor trvékenységekbe

Személyes Beszámoló:

Fő mentori tevékenységek

A megbeszeélésre, amelyek a viszgaidőszakban voltak, nem tudtam eljárni,
többször jeleztem a ne mmegfelelő időpont miatta aggályaimat.Részt vettem
a mentor táborban.
Az igazi komolyabb munkám akkor kezdődött ,amikor a mentorokat össze
kellett szedni.Ezt még viszagidőszak elején elkezdtem, de akkor még nagyon
kevesen voltunk.Majd augusztusra már annyi jelentkező lett, hogy volt
akinek meg kellett köszönnöm érdeklődését, de sajnos nem tudtam neki is
csoportot adni.
Problémát jelentett a kémiás golyatábor, hiszen a semmilyen egyeztettés
nem folyt a kémia gólyatábor szervezői és a mentor csoportok összeállítóin
között. Ebből a problémából fakadóan, kénytelen voltam gyszer a gólyatábor
előtt egy csoport beosztás váltoásra és mivel gólyatáborban konfliktus
alakult ki és az eddigi munkámat semmibe vették, így gólyatábor után is
egy újabb csoport beosztást megcsinálni, amivel a beíratkozás kedtete
előtt csupán néhány órával lettem kész.
Tartottnuk összesen két mentor megbeszélést.
sajnos egy aprócska problémát követően, nehezebb volt a kapcsolatott
tartani a mentoráltakkal.Nagyobb összefogást nem erőltett, mindenkit a
maga lelkiismeretére bíztam.
Továbbá tervezve volt, hogy mégegyszer összeülünk, aki még hajlandó
eljönni és megbeszéljük a kmoolyabb problémák okait, szerettünk volna, ha
jövőre a hibalehetőségeket minimalizáljuk és bár ez a félév nem sikerült
túl jól, már most elkezdtük a következő év mentor rendszerének
fejlesztését.

Mentori tevékenység:

Egy félreértést követően, nem egy, hanem két emntor csoport felügyelete
hárulnt rám. Ezt talán ezért is engedhettem emg magamnak, mert
gólyatáborban egyszer az a saját csapatomnak lettem a mentorja, másrészt
egy másik gólyatáboros csapatot kellett felügyelenm.
Beíratkozást követően kiültünk a társaság nagy részével beszélgetni és az
esténk nagy részét itt töltöttünk.
Az egyik csoportommal részt vettünk a "nagyok" tanácsán,(ellátogattunk egy
EHÖK elnökségi ülésre)
Több alkalom volt, mikor vagy matekost teasre mentünk és utána máshová,
hol a Duna partra ültünk ki beszélgetni.
Közös bulik közz szerepelt még a Livingroom-os ELTE TTk támogatásával
megrndező party is.
És tervbe van véve, hogy a DEc. 6. megrendezésre kerülő Mikulás party-n is
részt veszünk.
Volt miakor eléggé sokan eljöttek a találkozóra, volt amikor csak vagy 8
voltunk.
Azok akik problémájukkal hozzám fordultak, mindigtaléltunk megoldást.

Üdvözlettel: Orosz Dávid