[Kepviselok] EHOK osztondijak

Polgar Peter Balazs sirpepe at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 1., P, 14:46:25 CET

Sziasztok,

Néhány megjegyzés:

On Thu, 30 Nov 2006, ELTE TTK HA Elnok wrote:

> EHÖK elnökségi tagok: 20 ezer Forint (korábban 10 ezer Forint)
> õk a kari HÖK elnökök, mint elnökségi tagok feladatuk heti 1 alkalommal

itt az eredeti elképzelés az volt, hogy a rosszabb sorban lévõ (kisebb
normatíva) karok elnökei is kapjanak azért valamit. Bár annak idején (még
elnökként) párszor javasoltam, hogy ezt szüntessük meg, vagy adjuk oda a
biztosoknak/alelnököknek, ez ezúttal sem sikerült. szerintem ez eddig is
sok volt, most meg aztán pláne..

> HÖOK elnökségi tag: 30 ezer Forint (korábban nem volt ilyen)
> Korábban volt szó a HÖOK-ban arról, hogy az egyetemek ha tudják adjanak
> ösztöndíjat saját elnökségi taguknak, mert a HÖOK ezt nem tudja emelni.

igen, errõl nem csak szó volt, hanem a BME biztosan, és úgy tudom az ELTE
is csinálta (bár az információk szokás szerint homályosak). itt olykor az
ösztöndíj átvállalását (nem kiegészítését) is megtették az egyetemek (pl.
Medu, az elõzõ és mostani gazdaságis esetében). ez valami hasonlónak néz
ki.

> HÖOK Választmányi képviselõk: 15 ezer Forint (korábban nem volt ilyen)
> Évi 12-15 ülés, havi 1-nél kicsit több.

mint az elnökségi tagoknál, ember függõ, hogy el sem mész az ülésekre
jóformán, vagy rengeteget dolgozol. általában az elõbbi jellemzõ, néhányan
meg azt csinálják itt is, amit a saját intézményükben amúgy is
megcsinálnának. szerintem aki végigtol a HÖOK-ban egy évet produktívan, az
bõven megérdemel ennyit.

> EHÖK doktorandusz képviselõ: 15 ezer Forint (korábban nem volt ilyen)
> Nem tudom, hogy a szenátusban ülõ képviselõrõl van-e szó, nekem az lenne
> logikus, akkor havi vmivel kevesebb mint 1 ülésre kell elmennie. De ebben
> tévedhetek, nem tudom, hogy milyen egyéb feladatai lettek esetleg. Alakult pl
> egy ad hoc bizottság a doktorandusz részönkormányzat megalakíthatóságát
> vizsgálandó, lehet, hogy azt is õ vezeti.

meg egyetemi doktori tanácsra is járhat... ha nagyon akar. gondolom ennek
az a célja, hogy itt nehogy valaki önálló doktori képviseletet akarjon
vezetni (amire úgy tudom van lehetõség).

üdv,

 	Programozo Peter Balazs