[Kepviselok] Nosztalgia-Olvasd el!Ez nem a szokasos fikazos/szaraz level! (talan)

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Dec. 1., P, 18:42:52 CET

a dinnyék tökök marharépák avokádók, káposzták és még sorolhatnám
kövültekhez küldték a nem létező követeket, melyek követtek egy kertészt
aki épp gyomlált és a köveket kiszedte a kertből, majd leszedte az érett
gyümölcsöt és turmixot csinált belőle, az érett zöldségből pedig valami
kaját vagy alkoholt. bezabált kinézett az ablakon miközben italát
kortyolgatta és azt mondta magában, na megyek és megöntözöm a virágokat,
azokkal sosincs baj és mindig szépek...

ha már választani lehet akkor vilmoskörte szeretnék lenni vagy burgonya :)
üdv:
GuBee
kerti növény