[Kepviselok] Lemondas

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 3., V, 18:36:29 CET

Kommunikációs Biztos - ELTE TTK HÖK írta:
> Tisztelt Ellenõrzõ Bizottság!
>
> A TTK HÖK Alapszabályának vonatkozó pontja alapján benyújtom
>
> lemondásomat
>
> az általános (kommunikációs) biztosi posztról.

Sziasztok!
A következo" levél a nyugalom megzavarására alkalmas szövegi elemeket
fog tartalmazni. A tartalom kizárólag a saját, képviselo"i véleményem.

Kedves Polgár Péter Balázs!
Úgy néztem a programodat, hogy a most következo" munkád nagyrészt a
back-end projekt végrehajtása. Ebben a TTK HÖK elnöke egy pici apró
pont, egy tisztségviselo" a kb 150 HÖK közeli emberbo"l. Azért mondtál
le, mert nem Sági Orsolya az elnök. Most akkor te a TTK HÖK
kommunikációs biztosa voltál, vagy pedig Sági Orsolyáé?
Úgy vettem észre, hogy a tisztségviselo"k közötti kommunikáció az elmúlt
3 hónapban többször is mélyponton volt. Ezért különösen szükség lenne
arra, hogy legyen egy ember aki csak azzal foglalkozik, hogy ezt
segítse. Köszönjük, hogy a süllyedo" hajóból az elso"k között kiugrasz,
hátrahagyva a no"ket és a gyermekeket.

> Indokaim a kövekezõk:
>
> 1. Az Önkormányzat megváltozott vezetése folytán a pályázatomban és a
> munkatervemben foglaltak teljesítését szakmailag felelõsséggel
> felvállalni nem tudom, így tisztségem megtartását nem érzem indokoltnak.

Legyél oly szíves pár mondatban foglald össze, kiemelve a
programpontjaid azon lényeges elemeit, amelyhez nem tudod adni a nevedet!
> 2. Az újonnan megválasztott elnök korábban többször kijelentette, hogy
> sem munkámat, sem személyemet nem tartja szükségesnek, sõt
> elfogadhatónak az Önkormányzaton belül, az ebbõl következõ, érdemi
> munkát hátráltató akadályokat fent tartani nem kívánom.

Beszéltél-e az újonnan megválasztott elnökkel arról, hogy ezt a
véleményét elnökként is fent tartja-e?

Tisztelettel:
Palkó Tamás