[Kepviselok] TBn tapasztaltakról

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 4., H, 11:45:52 CET

Kedves Képviselők!

Múlt héten voltam TB-n. Az oktatók részéről olyan információ csapott pofán
hogy majdnem leestem a székről.
Azt eddig is sejtettem, hogy a HÖK eléggé elásta magát az egyetem vezetése
szemében, de azt, hogy ilyen mértékben és még az oktatók szemében is, még
legrosszabb álmomban se gondoltam.
Egy olyan oktató aki egész ülésen, folyamatosan azt mondta a Tasinak hogy
ez meg az kibaszás a hallgatókkal, és inkább másképp csináljuk.. mondjuk,
így és így, na szóval egy ennnyire hallgató barát oktató azt mondja kissé
cinikusan, hogy mennyire bízhatunk abban hogy most ezt a megegyezést a HÖK
nem fogja két hét mulva felrugni és az ellenkezőjét mondani? Ez eléggé azt
sugalja hogy a HÖK szavahihetetlenné vált.
Az igazán problémás dolog ebben az egészban szerintem az hogy se Sági
Orsolya, se Fazekas Tímea, se Seres Alexanda, se Palkó Tamás(bár nem tudom
utobbi kettő mennyire folyt ebbe bele), nem tudatták velünk (többi
képviselővel és tisztségviselővel) hogy ennyire szarban van a HÖK
lobbiereje. Ezt azért merem írni mert szinte minden választmányon és az
összes KGYn ottvoltam, rendszeresen bejárok a HALIba és olvasom a
levlistát, beszélgetek a tisztségviselőkkel, és minden igyekezetem
ellenére ERRŐL NEM TUDTAM!

Az egyetlen pozitívum az volt, hogy Tasi megjegyezte talán most hogy a
HÖKben vezetőváltás történt új alapokra helyezhetjük a tárgyalásokat.
Bízom benne hogy az új alapok stabilabbak és megbízhatóbbak lesznek.

Ezt a levelet nem akartam akartam megírni, választmányon akartam csak
beszámolni élményeimről, de úgy döntöttem inkább nem húzom ezzel a
választmányt, és így lehet hogy több képviselő olvassa el mint ahányan
választmányon hallanák.

Üdvözlettel:

Guber Tamás
ELTE TTK HÖK