[Kepviselok] Jutker-a hocipom nagyon tele van mar...

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Dec. 4., H, 21:53:34 CET

Sziasztok!

Három apró megjegyzés:

1. Nem vagyok rajta azon levlistán, amin keresztül meg kéne kapnom ezen
leveleket, mivel egyet sem kaptam!

2. Tudom, h én is ma küldtem ki a levlistára a jutkereket, de basszus, mit
csináljak, ha elkészítettem és leadtam időben jutkerpályázatokat és
elkerülte figylemem a kevés dolgom között, hogy arra a qrva emailcímre is el
kell küldeni ... én azt hittem alapból, h a titkár gyűjti össze és ő
publikálja!

3. Utasítsátok el a pályázatokat határidőre vonatkozva, de ha egy ilyen
dolog miatt nem kapnak jutalmat azon emberek, akik dolgoztak és erről nem
tehetnek, az elég ciki lesz ... akkor vonjátok meg tőlem, én küldtem későn,
így korrekt sztem!

Üdv. fifi

Online elérhetőségeim:
E-mail: fifiboy at fifiboy.hu