[Kepviselok] jutker - excel fájl

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Dec. 5., K, 22:21:45 CET

Sziasztok!

Az elnöki jutkeres pályázat miatt írok így utólag.

Szeretném, ha 0%-kal én is és Sanya is bekerülnénk, hiszen mi is
tisztségviselõk vagyunk és meglátásom szerint ezért alanyi jogon jár
legalább 0% az elnökös pályázatban. Fejenként! :)

A levelet egyébként azért írom, mert unos untalan a HÖK elfelejti, hogy
van neki Alapítványa. A három évvel ezelõttihez képest persze jobb a
helyzet (akkor csak az elnökség tudott róla, hogy ilyen is van), de tovább
szeretném erõsíteni a poziciónkat és a rögös úton fontos lépésnek érzem a
0%-kal való bekerülést a köztudatba.

Balázs

u.i.: Egyébként a pályázatot nem tartom korrektnek (nem azért mert
kimaradtam belõle, mert arra számos elfogadható indokot azért fel lehet
sorolni), hanem azért mert a 3 legmagasabb %-ot 3 elnökhelyettes kapja,
akik már amúgy is havi 48 eFt-t kapnak. Egyébként mindhárman nagyon jól
dolgoztak, de mások is. Bocs, ha vki úgy érzi, hogy a zsebében turkáltam,
csak nagyon zavart és annó ezt a rendszert azért találtam ki, hogy akik év
közben nem kapnak, vagy kevesebb közéletit kapnak, azok így év végén
részesüljenek jutalomba.