[Kepviselok] Indulatok és érzelmek

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Dec. 6., Sze, 01:49:14 CET

Kedves Választmány!

. úgy gondolom, h a tegnapi nap folyamán, de leginkább a választmányon
többször is meggyőződhettem arról, hogy mennyire értékelitek a munkámat amit
a hökben végzek . ne haragudjatok, de ezt én nem kívántam tovább hallgatni
és eljöttem . én ezen dolgokat nem a pénzért, hanem csupán lelkesedésből
végzem és jól esik egy kis elismerés, de ha nincs, az sem baj . nagyon
rosszul estek azon intrikák, melyek szerint nem csinálok semmit és utána meg
tartom a markom!

Ha úgy gondoljátok, hogy nem csinálok semmit és minden munkámat 0%al illetve
0 ponttal értékeltek/értékelnétek, ám legyen .

Ha úgy gondoljátok, hogy mindezek után még én vagyok "nagyképű", hogy
"tartom a markom" és fizetséget követelek a semmiért . akkor ezt kell
elfogadnom, mint a TI véleményeteket!

Kissé irónikusnak tartom, hogy úgy gondoljátok, hogy én verem az asztalt 1-2
ezer forintokért . sztem ha rám néztek, nem úgy tűnök, mint aki erre úgy rá
van szorulva . de ha TI így látjátok, hát nincs mit tenni!

Én tiszteletben tartom a véleményeteket, csak sztném megjegyezni, hogy nem
estek jól ezek a dolgok, úgy érzem ezt igazán nem érdemeltem ki/meg, igazán
megleptek .

Most lefekszem, reggel írok egy ZHt, aztán elmegyek szórólapokat gyártani
anyukám munkahelyére az esti bulihoz, majd visszajövök koordinálni a
mikulásainkat, majd tanulok a holnap reggel 8as ZHmra, majd felveszem a
kasszát, a pecsétet, elmegyek és végigizzadom a TTKs mikulás bulinkat,
bejövök vissza az eltere, hogy reggel 8kor zht tudjak írni, ezután befejezem
a raktárprogramot, amit csütörtök délután 4kor fogok bemutatni a
munkahelyemen, majd alszok, és ha felkeltem, akkor megírom azt a levelet,
amiben a jövőről sztnék írni Nektek!

Köszönöm a figyelmeteket!

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu