[Kepviselok] Tisztelt KGY! lemondok

Guber Tamás gubee at cs.elte.hu
2006. Dec. 6., Sze, 12:47:18 CET

Tisztelt KGY!

Szeretném benyújtani lemondásomat képviselői mandátumomról.
Természetesen amig ez elfogadásra nem kerül IT és KT beli
delegáltságomat maradéktalaúl elvégzem. Valamint bejelentem, minden
jövőbeli "HÖKös" terveimet visszavonom!

Indoklásom:
Tegnapi (számomra) maratoni választmány, 1000%ig megyőzött arról hogy
nincs helyem ebben a HÖKben , mégpedig azért mert túlott mértékig
anyagias és önző!
A választmány kis tétovázással ugyan de viszonylag simán megszavazott
MAGÁNAK azaz a TISZTSÉGVISELŐKNEK 450 pontot (540ezer HUF)ami ugyanannyi
mint tavaly viszont idén sokkal kevesebb ember között oszlik szét, és a
többi ponthoz mérten idén minden kevesebbet kapott. csak egy példa:
tavaly a nyíltnap 154 vagy 156 pontot kapott, sajnos nem emléxem
pontosan viszont nem tudok utánna nézni mert NEM TALÁLHATÓ a honlapon, a
pályázat benyújtója 16 pontot kapott. Két személynek egy nagyságrenddel
több százalék jutott mint a többi dolgozónak. A válasz erre az hogy
egyikük szintén szervező volt és mivel egy személy adhatta be ezért ő
így kapott többet (nem tartom reálisnak) a másik személy pedig sokat
dolgozot... nos tavaly volt 1,5 hónapja a KÉT szervezőnek, akik már
korábban is csináltak ilyet, hogy megszervezzék. idén nekem volt 15
HETEM hogy megcsináljam úgy hogy az ígért segítséget nem kaptam meg,
soha nem vettem ilyenen részt, és a végeredmény az lett hogy mindenki
pozitívan értékelte. idén a pályázat kapott 100 pontot a főszervező 10et
úgy hogy aki tavaly a kiemeltek között volt, idén is ő kata a legtöbbet
és Ő volt az aki ezt sokalta és csak 8at adott volna, viszont a KÖBre
300 at ami 360ezer HUF. az hogy én mennyit kapok igazából nem érdekel
mivel mikor megszerveztem nem is tudtam hogy kapni fogok, csak a
nyíltnap végén közölték velem hogy nekem kell majd jutkerre pályázatot
írni...
Ellenben van még egy nagyon fontos dolog, amikor egy egy kisebb
pályázatról volt szó 10-20 percet képes volt elszórakozni a választmány
hogy 5 vagy 6 pontot adjon rá, de amikkor 450 ről volt szó egyhangú
gyors döntés született. FElháborodásomra azt a választ kaptam hogy a
végén úgyis át lessz gondolva az egész, mire én de ahhoz kétharmados
döntés kell hogy megváltozzon, majd leordítottak hogy a fenéket simán
meg lehet változtatni... a valóság az hogy tényleg kétharmad kellett
hozzá és nem is lett megváltoztatva.
A mentorrendzserrel kapcsolatban nem írnék sokat. Mi szervezől
elcsesztük egy kicsit, a választmány pedig nem volt kompromisszumkész,
ennyi. sajnálatos módon az érdemi vita a kérdésben szünetben zajlott
amikor is nem készűlt hangfelvétel.
És van itt mégvalami, olyan szintű különgségtétetl volt azonos tisztségű
pályázók, azonos típusú pályázatai között ami szerintem felháborító.
Egyik pályázót lehúzni folyamatosan azzal a szöveggel hogy ez a dolga, a
másiknak pedig szemrebbenés nélkül megadni az összeget... az egyikük
elég szépen kap a 450ből a másik ebből sem kap... holott munkájuk
teljesítménye közel azonos!
A LEGFONTOSABB: mindenki elfelejtette tegnap hogy ez JUTALOM! az kap aki
többet tett valmiért, mint amit elvárnánk tőle, pl megszervezett egy
TDKt egy sima képviselő vagy hallgató, ellenben aki tisztségviselő és a
tiszségviselői HAVI RENDSZERESSÉGŰ NEM KIS ÖSSZEGÉRT elvállalt feladatát
teljesíti neki ezért úgy érzem nem jár plusz összeg. esetleg akkor ha
mondjuk kimondott lelkesedéssel és kiemelkedő teljesítménnyel csinálta
meg ezt, ebben az esetben jutalmazzuk valamekkora összeggel. és ha már
itt tartunk, az hogy az összes elnökhelyettes jóval többet kapott
jutalomként mint az egész mentorrendszer és mentortábor megszervezéséért
13 fő ez szerintem szintén undorító, egy elnökhelyettes havi 46600HUFot
kap, amit mondjuk megérdemel, a mentorrendzser kapott 60ezer HUFot ami
13 fő között oszlik szét. az elnökhelyettesek 67500-81000HUFot kaptak,
amit nem mindegyik de mondjuk megérdemeltek, viszont akkor ehhez mérten
elégg gáz az hogy 13 fő 5 hónapos munkája ér 60ezret egy elnökhelyettes
5 havi munkája 300ezret.

Szóval teljes mértékig felháborítónak és undorítónak tartom hogy ennyire
pénzközpontú lett (vagy mindig is volt?) a HÖK, de így nem szeretnék
tovább részt venni benne. Nem azt sajnálom hogy én kevesebbet kaptam
hanem azt hogy mások irreálisan sokat. inkább osztanánk ki ezt a pénzt
karácsonyi pénznek.

Köszönöm ha elolvastad a levelemet, és hogy elfogadod a lemondásomat.

Üdvözlettel (de már megcsorbúlt tisztelettel):
Guber Tamás

.