[Kepviselok] !!! FONTOS !!! - adathalaszat

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2006. Dec. 7., Cs, 19:34:43 CET

Kedves Kepviselok,

amennyiben hasznaltok netbankos szolgaltatast barmelyik banknal,
erintettek vagytok.

ha kaptok emailt a banktol, ahol van vmilyen szamlatok, es arra szolit
fel, hogy az alabbi linkre kattintva erositsd meg a regisztraciod, ird
be felh. neved/jelszavad, mert kuzdenek a terroristak/akarmik ellen,
toroljetek ki a p*ba a levelet, mert atveres, tehat _NE KATTINTSATOK_ a
levelben levo linkre.

Magyarazat:
a levelben altalaban egy hiheto tortenetet ta'lalnak elo, hogy miert is
kell meglatogatnod az oldalt, ahol be kell irnod felh. neved/jelszavad.
Majd, ha meglatogatod a level altal ajanlott weboldalt, latszolag a
bank oldalan vagy, mert pont ugyanugy nez ki, ellenben nem a banke',
es ha beutod felh. neved/jelszavad, mar a kezukben van minden ahhoz,
hogy leemeljek a szamladrol a penzt.

Mirol ismerem meg ezeket a leveleket?
- altalaban ilyen es hasonlo mailcimekrol jonnek: support at erste.hu,
support at raiffaisen.hu, stb.
- a levelben levo link nem a tenyleges oldal neve, hanem valami nagyon
hasonlo (pl erste.hu helyett erste-hungary.com)
- valami santit a tortenetben, de ez a ritkabb.

Ha 1-1 ilyen levelnel bizonytalanok vagytok, akkor inkabb kuldjetek
tovabb nekem, a level forrasa alapjan le tudom nyomozni a level
erdetet, tehat hogy tenyleg a bankhoz tartozik-e v sem.

tovabbi szep estet

Dudi