[Kepviselok] Mikulás Party elszámolás

Ferenczfi Zoltán fifiboy at fifiboy.hu
2006. Dec. 12., K, 09:25:50 CET

Kedves Képviselők!

Mellékelve küldöm a 2006.12.06.ai ttks mikulás party elszámolását. Bocsi, h
ilyen sokára, de sajna csúnyán megbetegedtem. A buli "jól" sikerült, azaz
sikerült anyagilag nem bebukni, remek volt a hangulat és nagyon jól érezte
magát az a 102 ember, aki eljött. Az én szemszögemből óriási bukás volt,
hiszen az egész ttkról mindössze 102 ember jött el, mondjuk 300-500 helyett,
sem az elnök, sem a volt elnök, sem az elnökhelyettesek, sem szervező eh.,
sem egy biztos, se a titkár, stb. nem jelent meg a rendezvényen. Sztném
megkösöznni a szacskóknak, h eljöttek és Dudinak is! Mivel a féléves
munkámat amúgyis értéktelennek tartjátok és 0%osnak ítéltétek meg, így
persze ezen nem lepődök meg!

Az elszámolás kissé mínuszos, de én ennek a kicsi mínusznak nagyon tudtam
örülni. ezt a hiányt Magyar Robival 50-50 %ban fizettük ki! Egyeztettem a
többi szacskóval, h esetleg közösen összedobjuk ezt a hiányt, végülis ttks
volt a buli, nem matekos.

Köszönettel: fifi

Online elérhetőségeim:

E-mail:  <mailto:fifiboy at fifiboy.hu> fifiboy at fifiboy.hu