[Kepviselok] aknakereső bajnokság a közgázon (fwd)

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 2., Cs, 01:47:04 CET

 				Papp Gabriella
 			    az ELTE TTK HOK elnoke
---
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Tel (mobil): 06-30-684-7860
Hallgatói iroda: 06-1-3722654

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 01 Feb 2006 15:41:07 +0100
From: Nagy Gergely <gergely.nagy6 at stud.uni-corvinus.hu>
To: hok at villanyi.avf.hu, hok at hok.bdtf.hu, hok at kvif.bgf.hu, hir at pszfb.bgf.hu,
     hallgatoinfo at bkf.hu, ehk at sc.bme.hu, tiringera at hok.duf.hu, hokelnok at ejf.hu,
     hok at ektf.hu, elnok at ikhok.elte.hu, elnok at ttkhok.elte.hu, cathyie at freemail.hu,
     diakinfo at hff.hu, hok at karolyrobert.hu, diakiroda at uni-miskolc.hu,
     mutf.hok.tb at freemail.hu, szokovacsp at nyf.hu, hokweb at nyme.hu,
     olah.laszlo at ehok.pte.hu, takacs-peter at freemail.hu, elnok at hok.sze.hu,
     koplanyi.janos at freemail.hu, ttkhok at ttkhok.stuga.u-szeged.hu,
     nyuzbi at freemail.hu, csillag.zsolt at vehok.vein.hu, zmnehok at freemail.hu,
     mail at zskf.hu
Subject: aknakereső bajnokság a közgázon

Helló!
Nagy Gergely vagyok, a Budapesti Corvinus Egyetem (Közgáz) hallgatója. Szervezünk egy aknakereső bajnokságot, a jól ismert windows játékra alapozva. Ez egy nonprofit jellegű esemény, én és barátaim teljesen ingyen, csak hobbiból csináljuk. Országos szintűre tervezzük, ezért szeretnénk segítséget kérni Tőletek, hogy szerte az országban minél többen tudjanak róla. Ha lehetséges lenne egy körlevélben a diákokat értesíteni erről, az nagy segítséget jelentene nekünk, mivel más módon a korlátozott anyagiak miatt nem nagyon tudjuk hirdetni. A levél tartalmában valami ilyesmire gondoltunk:
---
II. Magyar Aknakereső Bajnokság és Nemzetközi Bemutató Verseny
Te is bolondja vagy az Aknakeresőnek?
Nincs már kit legyőzni a környezetedben?
Mérd össze erődet hazai és nemzetközi játékosokkal!
2006. február 25-én Budapesten, a Corvinus Egyetem (Közgáz) Információrendszerek tanszékén (Veres Pálné u. 36.)
Jelentkezés az aknakereso at yahoo.com címen.
Bővebb info a verseny honlapján: http://aknakereso.uw.hu .
/Nagy Gergely és Közgáz Informatikai Diákkör (KID)/
---

Köszönettel:
Nagy Gergely

gergely.nagy6 at stud.uni-corvinus.hu