[Kepviselok] tanfolyam

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2006. Feb. 4., Szo, 11:35:12 CET

Sziasztok,

Nem tudom ki mennyit tud arrol, milyen informaciok szivarogtak ki a
hetpecsetes titokkent kezelt, es verszomjas pitbullokkal orzott tanfolyami
tervekrol.

Most lehull a lepel, es mindenki megtudja az igazsagot.

Cikkiro tanfolyamot szervez a Tetekas Nyuz.

Minden informacio, elozetes anzag megtalalhato a nyuz.elte.hu/tanfolyam
honlapon.

Nyuzosok elonyben vannak a tobbi jelentkezovel szemben, es idovel
elvarassa is valhat a cikkirokkal szemben, hogy elozetesen vegezzek el ezt
a tanfolyamot. Most nem tennem kotelezove senki szamara, de eros
megfontolasra ajanlom annak, aki szeretne a jovoben cikkeket irni a
Nyuzba, de meg nem "bizonyitott". Nyilvan, aki mondjuk ketszeres
MESE-dijas, annak nem sokat mondhatunk, bar szerintem nagyon tanulsagos
lesz. Ha nem az egyik foszervezo lennek, meg en is beulnek tanulni, es
biztos vagyok benne, hogy sokat fogok tanulni a hat alkalom alatt.

Es itt ragadom meg az alkalmat, hogy jelezzem, a kovetkezo het vegen a
szerkesztosegi lista eros atvilagitas aldozata lesz altalam, es ha
olyasvalakit talalok, aki a leghalvanyabb eletjelet se adta magarol az
elmult fel evben, azt egyszeruen leiratom a listarol.

Vizi

--
Vizeli Andras

Tetekas Nyuz, foszerkeszto