[Kepviselok] Telefonszám csere és a már említett!

eb at ttkhok.elte.hu eb at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 10., P, 08:47:16 CET

 Tisztelt Képviselők!

 Mint ahogy már elmítettem választmányon, és ahogy már (korábban)
értesítettem az elnököt is, a holnapi nap folyám külfödre utazom egy
hétre. Ez alatt az idő alatt Kürtösi Szilvia fog engem helyettesíteni
(hozzá  lehet fordulni a problémákkal is) illetve ő lesz ott a
választmányon is és mindenhol ahol szükség van (vagy szükségét érzi) az
Eb jelenlétére!

 Mégvalami! Megváltozott a telefonszámom, az új: 0630-6602732 (HÖK-ös).

 Jó munkát mindenkinek!

 Bozóki Kálmán
 Eb elnök