[Kepviselok] féléves munkaterv - matek szakterületi koordinátor

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 10., P, 14:52:56 CET

A Matematika Szakterületi koordinátor féléves munkaterve a tavaszi félévre

Február 6-án tartottam egy szacs-ülést, melyen a jelenlevőkkel
megbeszéltük a szakterület féléves terveit. Ezek szerint tartanánk majd
farsangi bulit (febr. 23-án), nőnapi bulit (márc. 9-én) és ebben a
félévben a kémia szakterülettel közösen is (ápr. 27-én). Tervezünk egy
kirándulást csoportosan a Csodák Palotájába, erre főleg az első- és
másodéveseket várjuk. Továbbra is fontos rendezvényünk a Matekos teaest,
ezt idén minden héten megtartanánk a szorgalmi időszakban; helyszíne még
nem tisztázott. Tovább folytatjuk a korrepetálást a Maszat keretében, már
folyik a felsőbbévesek toborzása és a teremfoglalás. A matekos honlapot is
szeretnénk fejleszteni tartalmilag, idén a rovatok feltöltése a feladat,
elsősorban a segédanyagok menüpontra koncentrálunk. Nagy hangsúlyt
fektetünk az érdekképviseletre, a Matematika Intézeti Tanács ülésein
lehetőleg teljes létszámban megjelenünk, mindig készül beszámoló, amit a
listán is közzé teszünk. A következő félévben különösen fontos lesz
munkánknak ez a része, szorosabb kapcsolatot kell kialakítani az
oktatókkal, az intézet vezetőivel is, hogy az új rendszerre való átállás,
hallgatók tájékoztatása, új szmsz stb. mind gördülékenyen haladjon. A
szacs már évek óta az egyik legnépesebb a HÖK-ön belül, ezt szeretnénk
fenntartani, jövőre sok embert (főleg első- és másodéveseket) bevonni a
munkánkba. Természetesen fontos még a hallgatók tájékoztatása is, főleg
most, az átmeneti időszakban, az első- és másodéves levelező listák
folyamatos figyelése és a pontos válaszadás sem elhanyagolható része a
munkánknak.
Az eddigieket az egész csapatra írtam, természetesen az én feladatom, hogy
ezeket a célkitűzéseket, terveket minél pontosabban betartsuk és a szacs
minden tagja megtalálja a tehetségéhez és egyéniségéhez legjobban illő
feladatokat.

Name: A Matematika  Szakterületi koordinátor féléves munkaterve a tava szi félévre.doc
Type: application/octet-stream