[Kepviselok] ütemterv

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 20., H, 20:57:32 CET

Tisztelt Választmány!

Küldöm a féléves ütemtervet.

Föld- és Környezettudományi Szakterület féléves ütemterve:

A tavaszi félévben kevesebb szacs közeli program van (nincs Nyílt Nap,
Educatio), így én úgy érzem, hogy kevesebb szacs gyűlést fogok összehívni,
mint előző félévben. Ha tényleg lesz valami fontos, akkor ugyis
összehívom.

Természetesen a fogadóórámat megtartom majd, ami előreláthatólag
keddenként lesz a Déli Haliban.

Tervben van a gólyatábor beforepartyja, konkrétan nem tudok még semmit sem
mondani, hiszen ez függ attól is, hogy kik szervezik idén a gólyatábort.

A szakos levlistákat rendszeresen fogom nézni és értesíteni a hallgatókat
az aktuális dolgokról.
Ebben a félévben nekem is valamivel több időm lesz, így végre elkészülhet
a földtudós honlap.

Ezentúl is próbálom majd a delegáltakat ösztönözni, hogy amit elvállaltak,
azt teljesítsék.

Természetesen fontosnak tartom az utánpótlás kérdését, erre is nagyobb
hangsúlyt fektetek majd!

Beszámolómat a holnapi nap folyamán fogom küldeni!

Üdvözlettel:

Seres Alexandra
Föld- és Környezettudományi Sz.K.