[Kepviselok] fizika beszámoló

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 21., K, 10:07:28 CET

Sziasztok!

A Fizia Szakterületi Csoport az elõzõ közgyûlés (2005. november 22.) óta
eltelt idõszakban a következõ tevékenységeket végezte, részben a Mafihe
EHB-vel való együttmûködésben:

"Az atomoktól a csillagokig" elõadássorozat (2005. december 1-tõl
folyamatosan): A Fizikai Intézettel közösen szervezzük, célja a
középiskolások érdelkõdésének a fizika és az ELTE felé orientálása. A
résztvevõk száma mindig 150 felett van.

Fizikus Mikulás (2005. december 8.): Az Ortvay Rudolf Nemzetközi Fizikai
Problémamegoldó Verseny eredményhirdetése, a Fizikus Mikulás megjelenése,
eszegetée, iszogatás.

Nyílt Nap (2006. január 20.): Szerintem fizika szempontból sem volt rossz,
kísérleti bemutatók helyett a személyes beszélgetésekre helyeztük a
hangsúlyt. Sikerült jól együttmûködni a Fizikai Intézettel.

Emellett személy szerint mindenféle szakterületi koordinátori feladatokat
elláttam, illetve képviseltem a hallgatókat az intézeti tanácsban.

Balázs