[Kepviselok] Mat-info farsang

vestator at ttkhok.elte.hu vestator at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 21., K, 12:50:33 CET

Tisztelt választmány!

Ugyan tudom hogy megkésve, de elküldöm A Mat.info farsang költségvetés
tervezetét. (Jobb későn, mint soha)

A buli reményeim szerint önfenntartó lesz abban az esetben ha nem akkor a
két HÖK támogatását kérném a rendezvényre. Természetesen, ha nyereséges, a
nyereség is ez alapján oszlik meg.

Időpont: feb. 23. 20h-04h-ig (ha előbb elmegy a társaság, akkor addig).
Jegyszedés: kb 1h-val bezárólag

Szeku: Gladiatorok (3000 Ft/fő)

Jegyszedők:
 Matekos részröl: Szultán (20-kb23-ig) (jutker)
 IK részröl: Hajas Kriszta (23-xig) (helyszinen)

DJ.: fogyasztás

Hely: fogyasztás 100e alatt: 50e
            100e-200e között: 25e
                 200e fölött ingyenes
      előleg: 30e ami ezekben benne van (már zsebből kifizettem)

Belépők: Angelika elvállalta, h csinál belépőket

Gép: Szb laptop

Kassza: IK kassza v. úgytudom van TTK-n is valamelyik szacsnak is
kasszája.

Összegzés: biztos kiadások: kb 15000ft. +jutker
           Bukta esetén: az attól függ. (25e-50e)

Bevétel: remélem minél több!

Mischinger Péter