[Kepviselok] beszámoló

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 21., K, 15:36:43 CET

Tisztelt Közgyűlés!

Föld- és Környezettudományi Szakterületi Koordinátor beszámolója

Legutóbbi közgyűlés óta volt egy Educatio és egy Nyílt Nap, ahol a
szakterületi képviselők kivették részüket a munkából.
Education minden nap volt valaki a szakterületről, Nyilt Napon meg a
standok nagyon felkészültek voltak (szóróanyag, vetítések, stb), több
hallgató és oktató informálta az érdeklödőket, utána voltak szakos
programok is.

Próbáltam mindig megjelenni ott, ahova delegálva vagyok (Kari Tanács,
Intézeti Tanács, KÖB).
Tartottam szacs gyűlést is, ami egy kis meglepetéssel zárult.

A levlistákat kezelem, a fogadóóráimat vizsgidőszakban nem tartottam meg.

Üdvözlettel:

Seres Alexandra
Föld- és Környezettudományi Sz.K.