[Kepviselok] Beszámoló-kémia szacs

kemiaszk at ttkhok.elte.hu kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 21., K, 17:12:07 CET

Kedves képviselők!

Mellékelten küldöm beszámolómat a 2006. febr.28-i Közgyűlésre.

Fazekas Timea
Kémia szakterületi koordinátor

Ui.:Ha valakinek igy kényelmesebb, ide is bemásoltam:

Beszámoló a kémia szakterületi koordinátor munkájáról
2005. 11.22. és 2006. 02. 21. közötti időszak

Események
December elején részt vettem Education, a kémiás részleg a már megszokott
módon érdekes kísérletekkel szórakoztatta az arra járókat.
Január közepén pedig a nyílt napon képviseltettük magunkat, ahol a kémiás
stand ismét hozta a formáját, az intézeti programok esetén pedig
biztosítottuk a megfelelő számú hallgatói segítséget.

Ülések
Kari Tanács ülésein részt vettem.
A Kémia Intézeti Tanács összes ülésén végig jelen voltam.
(12.04.;01.25.;02.08.)
A fent jelzett időszakban megtartott választmányokon részt vettem.

Kémia szakterület
Egyre hangsúlyosabb az utánpótlás-nevelés. Sokat foglalkozunk a
KOMISZ-szal, a tavaszi félév időpontjainak kihirdetéséről a közgyűlésen
már be fogok tudni számolni. A hatékonyabb információáramlást az újonnan
létrejött komisz at ttkhok.elte.hu e-mailcím segíti.
Szacs-ülést a regisztrációs héten tartottam, az emlékeztetőt bárkinek
szívesen elküldöm. Holnap lesz a következő szacs ülés, erről is a
közgyűlésen fogok szóban beszámolni.
Az üléseken megjelenő hallgatókat rendszeresen tájékoztatom a Kémia
Intézeti és a Kari Tanács eseményeiről. Az őket érintő kérdésekkel többet
foglalkozunk.

Egyebek
A levelezőlistákat folyamatosan gondozom.
Hiányosságomként megemlítem, hogy a kémia szacs honlapja még nem készült
el. Természetesen a munka továbbra is folyamatban van.

Fogadóóra
A tavaszi félévben a fogadóórámat csütörtökönként tartom 13 órától 14
óráig a 0.75-ben.

Kérdéseitekkel keressetek meg a kemiaszk at ttkhok.elte.hu e-mail címen, vagy
személyesen.

Kérem a tisztelt Közgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Köszönettel:
Fazekas Tímea
Kémia szakterületi koordinátor

Name: BeszámolóKGY_20060228ra.rtf