[Kepviselok] beszamoló

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 24., P, 21:35:41 CET

Tisztelt képviselok!

Eloszor is a kesoi beszamolom oka, a jovo heti rendezveny adta nehezsegek,
ezert kerlek titeket, hogy nezzetek el nekem.

Külügyes beszámoló 2006.02.28-ai közgyulésre:

Az elmúlt idoszakban, a vizsgaidoszakban is folyamatosan frissitettem a
pályázatokat, a faliújságot karbantartottam (karbantartom). Ezúton
is szeretném megköszönni Takács Tibornak az eddigi munkáját.
A hallgatók leveleire válaszoltam (válaszolok). A fogadóóráimat megtartottam,
fogadóóráimtól különbözo idoben is foglalkoztam hallgatókkal.

Az EHKB ülésein, a vizsgaidoszak kivetelével, mindig ott voltam. Jelenleg
szervezésben veszek részt a hétfotol szerdáig tartó ERASMUS
fotókiállitásban, az ERASMUS nyílt napban, valamint szervezem a március
6-n tartandó holland ösztöndíj nyílt napi eloadását (meghívott vendég
Eiben Ágoston a Vrije egyetemrol).

Azt hiszem, hogy sikernek könyvelhetem el azt, hogy a nemzetközi
kapcsolatok osztályán dolgozó ERASMUS koordinátorral, Környei Ildikóval
kezdek "jó" munkaviszonyt kialakítani, miután megtudtam, hogy a régi
külügyeseknek is gondjuk volt az együttmuködésben. Ettol eltekintve a hét
erasmus szakterületi koordinátor közül 5 koordinátorral tartom a
kapcsolatot. A másik két oktatóval nehéz felvenni a kapcsolatot, mert az
egyetemen alig vannak és e-maileimre nem válaszolnak. A külföldi hallgatók
mentorálásában segítek. Részt vettem február 10-én az EHKB által
szervezett mentor találkozón, amire a többi mentorokat is elhívtam.

Sajnos a külügyes csoportról annyit tudok mondani, hogy tulajdonképpen nem
létezik, mivel akik az alakulón jelezték, hogy szívesen részt vennének,
azok közül most csak egy ember van rajtam kívül. Ennek a helyzetnek a
megoldására egy toborzásra gondoltam. Sajnos a képviselok közül nem tudok
toborozni tagokat, ezért a hallgatókból próbálok keresni segíto
embereket, egyben az utánpótlásra is gondolok.
Sokan azt hiszik, hogy idegen nyelv ismeretével lehet segíteni, de ez nem
így van, hiszen az idegennyelvu dolgokat én csinálom.

A kérdésekre kedden a közgyulésen válaszolok. Gyakorlatom van 18.30-ig,
ezért, kérem, hogyha lehet, akkor a beszámolók végén legyen a külügy
beszámolója.

Köszönettel,

 		       Újváry Angelika
 		   ELTE TTK külügyi biztos