[Kepviselok] közgyűlésre

ftimea7 at ttkhok.elte.hu ftimea7 at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 26., V, 12:05:29 CET

Tisztelt Képviselők!

Mellékelten, és az alábbiakban is olvashatjátok lemondásomat és
pályázatomat a megfelelő tisztségviselői posztok kapcsán.

Üdvözlettel:
Fazekas Tímea

--
Tisztelt Közgyűlés!

Lemondok a kémia szakterületi koordinátori posztról.
Kérem, fogadjátok el lemondásomat, e nélkül nem pályázhatom meg a
tanulmányi elnökhelyettesi posztot.

Megjegyzés: A TTK HÖK Alapszabályának 22. pontja kimondja: "Egy személy
csak egy tisztségviselői posztot tölthet be."

Tisztelettel:
Fazekas Tímea
--
Tisztelt Közgyűlés!

Az alábbiakban olvashatjátok pályázatom a tanulmányi elnökhelyettesi posztra.

Fazekas Tímea vagyok, matematika szakos hallgató. Második éve vagyok a
hallgatói önkormányzat megválasztott képviselője. Az elmúlt félév során
(többek között) a tanulmányi csoport munkájában vettem részt, valamint a
Tanulmányi és Oktatási Bizottság tagja voltam.
Tanulmányi elnökhelyettesként szeretném segíteni a hallgatókat tanulmányi
problémáik megoldásában. Fontosnak tartom a tanulmányok végzésével
kapcsolatos szabályok változásairól való folyamatos tájékoztatásukat, így
nemcsak a Nyúzba szeretnék cikkeket írni, hanem a levelezőlistákat is
szeretném minél jobban kihasználni.
Mivel a félév során elkészül az egységes Egyetemi Tanulmányi és
Vizsgaszabályzat (ETVSz), valamint a Térítési és juttatási szabályzat,
ezért különösen fontos az egyetem többi karán lévő tanulmányi felelőssel,
így az EHÖK tanulmányisával való folyamatos, és hatékony munkakapcsolat.
Az egyetem tanulmányi csoportjában folyó munkáról tájékoztatni szeretném
az elnökséget, a választmányt, és a képviselőket is. Fontosnak tartom a
többi tisztségviselővel való együttműködést, és az állandó
információáramlást.
A tanulmányi csoportot szeretném aktivizálni, hogy segíthessék a munkámat,
és hallassák véleményüket a szabályzat-változtatásokról. A szokásos
feladatokat is el kell látnunk, bónosztás, OMHV űrlapok szétosztása és
kihordása.
Igyekszem részt venni mindenhol, ahol tisztségemből adódóan kell (Kari
Tanács, Tanulmányi és Oktatási Bizottság, Kari Kreditátviteli Bizottság,
kari Jegyzetbizottság, kari Fegyelmi Bizottság, az EHÖK Közgyűlésének
ülései).
Ez a poszt rengeteg munkával és felelősséggel jár, de úgy gondolom,
megbirkózom a feladattal.
Amennyiben kérdésed, észrevételed van, írj az ftimea7 at ttkhok.elte.hu
címre, vagy keress meg személyesen.

Támogatásodban bízva,