[Kepviselok] lemondás

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2006. Feb. 27., H, 23:25:23 CET

Tisztelt Képviselők, kedves szerkesztőségi tagok!

A mai nappal hivatalosan is benyújtom a lemondásomat.

Talán elég lenne ennyit írnom, nem szeretek magyarázkodni, nem kérem
senkitől, hogy megértsen, csak annyit, hogy fogadja el a döntésemet.

Indokaim, amelyekről nem kívánok vitatkozni, többrétűek.

Azért és úgy vágtam bele a főszerkesztősdibe, hogy kipróbáljam magam egy
teljesen más feladatkörben, addig főleg egyedül kellett dolgoznom, amivel
természetemből adódóan nem is volt probléma. Most egy
szerkesztőséget, több embert kellett irányítanom, és kiderült, hogy ennek
nem tudok megfelelni. Főszerkesztőségem alatt a szabályok fellazultak, az
emberek elkényelmesedtek, és én képtelen vagyok a korábbi vasfegyelmet
tartatni. Ez a munka minőségének rovására mehetett.

A második szakmai probléma. A cikkírás még megyeget, de az előbb említett
szabályokat hajlamos voltam figyelmen kívül hagyni. Nem direkt persze,
többnyire tudatlanság a részemről, viszont az is előfordult, hogy nem
szakmai szempontokból döntöttem, ami szintén megengedhetetlen viselkedés.

Az utolsó, meglepő módon tanulmányi. Nem úgy halad a diplomamunkám, amint
azt én szeretném, és elsőrendű prioritást élvez számomra, hogy ebben a
félévben befejezzem a szakomat, nagyon sok múlik ezen. Talán nem kell
senkinek sem ecsetelnem, hogy továbbra is hallgatónak érzem magam,
elsősorban hallgatóként szeretnék megfelelni az elvárásoknak.

Üdv:

Vizeli András