[Kepviselok] palyazat tanulmanyi elnokhelyettesi posztra

Szilagyi Zoltan szultan at ttkhok.elte.hu
2006. Feb. 28., K, 02:19:26 CET

Tisztelt Képviselõtársaim!
  Hétvégi betegségem miatt, sajnos csak ilyen késõn tudom felétek eljutatni
pályázatomat a tanulmányi elnökhelyettesi posztra. Remélem kõzgyûlésig
eltudjátok olvasni, ha van kérdésetek írjatok vagy keressetek meg
személyesen.

Tárgy:
ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettesi pályázat

Tisztelt Közgyûlés!

 	Szilágyi Zoltánnak hívnak, 1980. december 9-én születtem
Budapesten. Középiskolás tanulmányaimat Fazekas Mihály Fõvárosi Gyakorló
Általános Iskola és Gimnáziumban folytattam. Az egyetem polgára 1999 óta
vagyok, jelenleg harmadéves matematika . technika szakos hallgatóként.
ELTE TTK HÖK-nek 2001 óta vagyok aktív tagja, mely évek folyamán voltam
tanulmányi csoporttag is. Jelenleg a Matematika SZACS-ban (is)
tevékenykedem. Itt egyebek közt az elsõs hallgatók kérdéseire is
válaszolok, melyeket fõleg elektronikusan, jellemzõen a levelezõ listákon
keresztül tesznek fel, legyen az, tanulmányi, vagy másmilyen jellegû.
 	Most is, mint hallgató is azt vallom, hogy: a hallgatónak vannak
jogai és kötelezettségei. Ha megválasztanátok elnökhelyettesnek, akkor
munkámat is ezen a vonalon képzelem el. Mik azok a fontosabb dolgok,
amikre odafigyelnék féléves munkásságom alatt?
-	Bolognai rendszer
Fontos, hogy leendõ beiratkozó társainknak, minden tanulmányokkal való
kérdésre, már a beiratkozásnál / felvételnél egyértelmûen tudjunk
válaszolni. Ezekhez egyértelmû szabályozások . például: tanterv -, és
szabályzatok . TVSZ . kellenek. Emiatt az új tantervek, valamint a TVSZ
kidolgozására tavasszal nagyon oda kell figyelni. Szeretném, ha utódom
beiratkozásnál, minden hallgató számára adhasson, egy kiadványt, melyben
benne vannak a rávonatkozó fontosabb szabályzatok, illetve a grafikus
tantervi hálója is
-	Átcsúszó hallgatók
Fontos, hogy az új rendszer bevezetésével a jelenlegi hallgatóink érdeke
se sérüljön. Ezért fontosnak tartom, és egyben kötelezettség is, hogy
minden diákunk, minden tárgyának legyen meg egyértelmû megfeleltetése a
mostani és az új rendszer közt. Ide tartoznak a volt TFK hallgatói is
-	Tanulmányi csoport
Jelenleg ez a gyülekezet, egy passzívan, idõszakosan mûködõ társaság,
melynek van, és még sincs meg a maga feladata, funkciója. Ezen kívánnék
választani, többek között. Elképzeléseim szerint minden képviselõ, ki a
csoport tagja, az õ szakterületéhez tartozó . kisebb- tanulmányi
kérdéseiért felelne. Õ hozzájuk fordulnának a hallgatók egyszerû
tanulmányi kérdésekben. (Példa: Mint matematika . technika szakos hallgató
vegyész tárgyakhoz nem értek. De a kémiás tag, tudna válaszolni azonnal a
hallgatónak, hogy mely tárgyhoz mi kell, vagy hogy milyen vizsgáztatás
van). Az egyszerû kérdéseken túl mutató feladatok, lenne az elnökhelyettes
feladata. Fontosnak tartanám, hogy a kibõvülõ intézeti tanácsokban, a
tanulmányi csoport tagjai helyett kapjanak mindig, mivel a hallgatókat
érintõ szakmai kérdések elõször ezen a szinten dõlnek el.
-	ETR, OMHV, Jegyzetbon
A jegyzetbonok osztásának megszervezése lesz az egyik elsõ feladata, az új
elnökhelyettesnek. Ebben a körben fontosnak tartanám, a hallgatók minél
szélesebb körû tájékoztatás, illetve akik felvették támogatást, azok
számának növelését. OMHV esetében, a hallgatók -és a tanárok- további
aktivizálását tartom fontosnak. Az ETR-nél egyik legfontosabb a tantervi
hálók felkerülése.
-	Egyebek
A fentebb említettek mellett, fontosnak tartom hallgatóink folyamatos
tájékoztatását írásban, akár elektronikusan, akár nyomdai formátumban.
(NYÚZ) További feladatok: Kar kiváló oktatója választás, valamint az utód
nevelés, bizottsági üléseken való részvétel

Tisztelt Képviselõk, barátaim!

A feladatot nem titok, a záró / alakuló közgyûlésig vállalnám el. Az itt
megkezdett folyamatok gyümölcseit, már utódom aratná le, aminek én is
örülni fogok nagyon. A fontos, hogy jelenlegi és jövendõbeli hallgatóink,
sorstársaink érdeke ne sérüljön sohasem. Bízok benne, hogy programommal
sikerült megnyerni, bizalmadat és netán elnyerni szavazatodat.

Tisztelettel:

Szilágyi Zoltán
(Szultán)

Budapest, 2006-02-26