[Kepviselok] Hihi

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Jan. 23., H, 09:40:03 CET

Nah,hat ujabb boldog nap (es megint milyen piszok hideg) virradt rank!
En 1re kozelebb kerulok az egyetem kapuihoz,de most nem farasztok senkit
az en dumammal,jojjon nehany gyongyszem,olyan népi:

 Brezsnyev elvtársat megkérdezik, mi a kedvenc hobbija.
- Rólam szóló vicceket gyüjtök. - válaszol az agg pártfõtitkár.
- És sokat gyüjtött már össze?
- Hogyne! Három láger már tele van.

 A nõ olyan, mint a shareware:
- idõkorlátos és/ vagy
- a legjobb funkciói le vannak tiltva és/vagy
- állandóan piszkál, hogy regisztráltasd

 -Szeretsz, édesem?
-Szeretlek!
-Akkor is szeretni fogsz, ha nem lesz ennyi pénzem?
-Igen, akkor is, csak hiányozni fogsz egy kicsit...

Ketten vádasznak az erdõben, az egyik hirtelen összeesik. Szemei
üvegesek, nem lélegzik. A másik fickó elõkapja a mobiltelefonját és
tárcsázza a mentõket és rémülten segitséget kér.
- A barátom összeesett és meghalt vadászat közben!
- Csillapodjon le, kérem. Elõször is bizonyosodjunk meg róla, hogy a
barátja tényleg meghalt...
A telefonban csönd, majd az operátor egy puskalövést hall. Azután újra a
vadász van a vonalban:
- Eddig rendben, és most?

- Te, képzeld, tegnap leestem egy létráról!
- És történt valami bajod?
- Á semmi, hál' Istennek... Te, képzeld, tegnap leestem egy létráról!

Egy járókelõ megállít az utcán egy másikat:
- Ne haragudjon...az állomást keresem.
- Nem haragszom. Keresse.