[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Júl. 2., V, 18:31:41 CEST

Tisztelt Közgyűlés!

Az ELTE TTK HÖK titkárának 2005/2006-os tanévi beszámolója

Egész évben próbáltam minden feladatot elvégezni, minden olyat, ami
munkaköri kötelezettségem, valamint  minden olyat is, amelyet mások rám
bíztak.

Az emlékeztetők, a beszámoló írásának pillanatában még nincsenek
teljesen készek, de a közgyűlésig mindent bepótolok.
Az iktatás sajnos az elmúlt évben esetleges volt, de hátralékom a
közgyűlésig nem lesz.
A heti eseménynaptár az utolsó hét kivételével elkészült.

Részt vettem a matekos és a geo-bio gólyatáborban, a beiratkozáson, a
nyílt napokon. Majdnem minden választmányon és közgyűlésen ott voltam.

Remélem a közgyűlés elfogadja beszámolómat, melyet szóban fogok
kiegészíteni a közgyűlésen.

Palkó Tamás, titkár