[Kepviselok] Informatikus beszamolo

TAKACS Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2006. Júl. 3., H, 23:02:21 CEST

Tisztelt Közgyûlés!

A mindennapi rutinmunkákat elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók problémáinak megoldása,
fogyó eszközök beszerzése, stb.

Az év során kerestem utódot hogy a továbbiakban is megfelelõ szinten
legyenek ellátva az informatikai feladatok. Kérem támogassátok Dudás Gábor
pályázatát.

Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak a tisztségviselõknek a munkáját,
akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig aktuális
adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

2006. július 3.

Takács Tibor
ELTE TTK HÖK Informatikus