[Kepviselok] választmányi anyagok 2006. márc. 7

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 7., K, 02:02:47 CET

T. all!

Ezen a heten keddtol pentek delelottig nem leszek en sem BPen.
Akinek problemaja/kerdese/ohaja-sohaja van,telefonon elerhet! Ha eppen nem
tudom felvenni,es szeretne, hogy visszahivjam, ne rejtett szamrol
hivjon..az egy kicsit nehezkesse teszi akkor a dolgot....

Lagymanyosi Balhoz eloterjesztes:

- Hat nem vagyok tul boldog...Igazabol rengeteg problema tornyosul
elottunk es kicsit ugy erzem, szelmalomharcot vivok.
A VIP meghivok vegre elkeszultek, postazva lettek. Az elso verzioban ELE
vagyunk,a masodikban EL Tudomany Egyetem. Hm...vegul is csak
dekanok,egyetemi vezetok kapjak...
A plakatok es jegyek sem keszulnek,bar mar 1 teljes het eltelt..Ti is
lattatok,ami kijott a nyomdabol, az egy nagy..nulla. A vendeg eloszor a
plakattal talalkozik,ez az elso benyomasa a rendezvenyrol..na meg a VIP
meghivo..ehhe.
A tanc helyszine sincs meg letisztazva.Mokas lesz ha a Rektori megnyito
20.30-kor-os plakat utan (es persze a rektor nem jon,nem er ra...) meg a
tancnak sem lesz hely...hm,fincsi ize van a dolognak...
Keves jegy fogy,bar ez meg nem jelent semmit,hiszen meg van 1.5het a
rendezvenyig. Igaz a plakatolokat osszeszedo Tomo most kidolt a sorbol es
nem nagyon terjednek a plakatok..hat jah,ez mar csak a hab es a
koktelcseresznye.
Gabi igerte,beszel Melindaval, es ETRben is megjelenik a bal,a nyitooldalon.
A tobbi mar alakul valahogy..

Azt kerem, hogy egyreszt promozzatok a rendezvenyt az ismerosoknek,
remelem sok hallgatoi onkormanyzati kepviselo is magaenak erzi majd,es
eljon, illetve mindenki jol fogja magat erezni:)

Hat ennyi,minden kezdet nehez...kar hogy ez mar a masodik LB..

na udvozlet

OFL