[Kepviselok] Valasztmany

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 12., V, 21:39:09 CET

Tisztelt Képviselők!

Kedden nem leszek az egyetem területén, így a fogadóórámat nem fogom tudni
megtartani! Esetlegesen, ha valami lesz kedden, amin meg kellene jelennem,
mint választmányi tag, kimentésemet kérem róla!

A csütörtöki választmányon még kérdéses, hogy meg tudok-e jelenni!

Üdvözlettel:

Seres Alexandra

Föld- és Környezettudományi Sz.K.