[Kepviselok] kulugy beszamolo kgy-ra

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 23., Cs, 17:06:27 CET

Külügyi biztos beszámolója a 2006.03.30-ai kgy-ra

Az elmult kozel egy honap alatt az ERASMUS-al foglalkoztam a legtobbet:

- marcius 1-en az ERASMUS 7 lagymanyosi eloadasa
- az EHOK kulugy honlapjan levo Erasmus szerzodesek nincsenek frissitve,
   ezert folyamatosan levelezek az Erasmus koordinatorokkal es a rektori
   hivatallal
- a palyazati kiirast a rektori hivatal mar tovabbitotta a karokra, de a
   TTK meg nem irta ki, mert az osztondijak merteke meg nem tisztazodott, a
   hatarido miatt folyamatosan targyalok Kornyei Ildikoval
- marcius vegen osszeulnek a TTK-s koordinatorok, kertem, hogy engem is
   hivjanak meg

Masik osztondij, amivel meg sokat foglalkoztam: a holland egy eves Master
kepzes. Marcius 6-an meghivott vendeg tartott eloadast, kesobb kaptam egy
levelet toluk, hogy a hallgatoknak tovabitsam. A kozelgo leadasi hatarido
miatt naponta keresnek meg.

Ezenkivul mas palyazatokrol, konferenciakrol is tajekoztatom a hallgatokat:
levlistan, faliujsagon, Nyuz-ban.

Marcius 7-10 kozott ODK-OKT-n vettem reszt Gyorben, ahol megismerhettem
a debreceni egyetem TTK-s kulugyeset.

Reszt vettem az EHKB ulesen, ahol a kulfoldi mentorrendszerrol volt szo.
Lesz palyazat kiiras mentoroknak, ezt minden karon a sajat kulugyes
intezi. A palyaztatasra azert van szukseg, mert az Erasmus osztondijat
palyazok kozul elonyben reszesulnenek azok, akik reszt vesznek a
mentoralasban. Ezt majd a koordinatorokkal meg fogom beszelni.

A kozgyulesen nem biztos, hogy reszt tudok venni, ezert akiben kerdesek
merulnek fel e-mailben kuldje el.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu