[Kepviselok] Beszámolók!

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 25., Szo, 10:14:15 CET

Már bocsi, de mekkora hülyeség ez! Egy hónapja sincs, hogy közgyûlés volt,
és mindenki beszámolt. Megint el fogunk szexuálni vele egy csomó idõt!
Ez olyan félig-meddig rendkívüli közgyûlés, nem gondoltam, hogy be kell
számolni most is. De hát a szabályzat kötelez, úgyhogy hamarosan én is
küldöm.

Üdv: Balázs