[Kepviselok] beszámoló Közgyűlésre

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 27., H, 18:05:48 CEST

Tisztelt Képviselők!

Csatolva és alább bemásolva küldöm beszámolómat.
A késésért elnézést kérek.

Beszámoló a tanulmányi elnökhelyettes munkájáról
2006. 02. 28. és 2006. 03. 27. közötti időszak

Megválasztásom óta a következők történtek:
-márc.1.:bemutatkoztam Körmendi Katának, átbeszéltük az aktuális teendőket;
TOB ülésen vettem részt; utána Sági Orsival együtt beszéltünk Tasnádi
Péterrel az analízis szigorlattal kapcsolatos ügyben
-márc.4.:áttanulmányoztam a TVSZ-t, és a TérJut-ot;
-márc.6.:az EHÖK irodavezetőjének kérésére utánanéztem néhány OTDK-t nyert
hallgató adatainak
-márc.7.:választmányi ülésen vettem részt
-márc.8.:Kari Tanács ülésén vettem részt; tájékoztattam Tasnádi Pétert a
KOMISZ-ról, mint új szervezetről, hogy lehessen termet foglalni a
foglalkozásokhoz; Elküldtem Körmendi Katának az analízis szigorlat ügyében
érintett hallgatók listáját
-márc.10.az EHÖK tanulmányi bizottságának ülésén vettem részt

Ez idő alatt a fogadó óráimat megtartottam.
A hallgatói levelekre válaszoltam.

Következett két hét kényszerszünet.
Ez idő alatt a tanulmányi elnökhelyettesi levelezést átadtam Papp Gabinak.
Elkezdődött a jegyzetbónok osztása is, melyet Sági Orsi és Palkó Tamás
szervezett meg. Köszönöm a segítséget mindhármuknak.

Kérdéseitekkel keressetek meg a taneh at ttkhok.elte.hu e-mail címen, vagy
személyesen.

Kérem a tisztelt Közgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu