[Kepviselok] Beszamolo-ver03

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 29., Sze, 12:24:04 CEST

Sziasztok!

Mivel mar harmadjara kuldom ki a beszamolomat es eddig meg soha nem jelent
meg a listan, ezert most kicsit leredukalom az eredetihez kepest.

Az elmult idoszakban a munkam jo resze a Lagymanyosi Bal szervezesevel es
lebonyolitasaval telt. A Bal elszamolasaban es beszamolojaban reszletesen
lehet majd olvasni mindenrol. (Ma ejszaka lesz meg a vegleges elszamolas
es jutker-ajanlas).

A LEN szervezese is elkezdodott, valamint tobb karral egyeztettem az ugyben.

Csupor Mariann kollbizt helyettesitem tavolleteben, valamint a KollHOK
alapszabalyanak megalkotasaban is probaltam segedkezni.

Tobb szponzori kapcsolatra tett szert a HOK is, valamint a Bodvarakoi
szervezogardaban is benne vagyok.

Akinek kerdese van, az alabbi elerhetosegeken megtalal:

Udvozlettel:

OFL

______________________________
Ónodi Ferenc László