[Kepviselok] Bal-2006-Elszamolas es VELEMENY! * Olvasd el! *

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Már. 30., Cs, 16:41:27 CEST

Sziasztok!

Nem volt konnyu, meg nem tekintem 100%-osnak, de mar szinte vegleges az
elszamolas!
A kulonfele koltsegvetesi sorokhoz ha kerdes van, nekem irjatok,
valaszolok, es akkor a valasztmanyi hosszu orakat el tudjuk kerulni.

A tetelek termeszetesen szamlaval illetve atveteli elismervenyekkel vannak
kiadva.
A tablazatban szereplo adatok netto illetve brutto, valtozo. Azert nem
irtam ki mindenhova, mert az a tetel van beirva, amit kifizettunk. Ha nem
jott ra a szazalek, akkor logikusan a netto arat fizettuk, igy a valos es
tenyleges kifizetes kerult feltuntetesre (kiveve a teremberletet, ahol nem
tudom meg a vegosszeget).

Beszamolo:

-Nos, az aprobb hibaktol eltekintve a rendezveny egy kulso szemlelo
szamara szepen, nyugodtan zajlott le.
De mivel en nem vagyok kulso szemlelo, es mar amugy is sok hatas ert az
elmult idoszakban, akkor most nagyon oszinten leirom a velemenyem(Elore is
elnezest kerve a gyengebb idegzetu, identitasukat erosen hangoztato
egyenektol):

A bal tenyleg sikeres volt. Szep dekoracio, szinte mar melegnek es
baratsagosnak lehetett erezni az amugy hideg, rideg termeket. Mindenki
dicserte a kulsosegeket, es VIP helyszin is nagy sikert aratott. A
catering ceg nagyon profi es nagyon kedvezo arat adott! Erdemes lesz
kesobbiekben is veluk dolgozni!

De terjunk vissza az elejere.

A bal, ugye, ket kar (IK,TTK) foszervezeseben es a TATK tarsszervezeseben
zajlott le. Most nagyon nagyon igyekeztem kiadni es leosztani a munkat,
sok megbeszelest tartani, nehogy nagyobb gond lepjen fel.

-A plakat egy nagy nagy sz..ornyuseg lett. A durva, hogy nem keszult
belole a hiba lattan hasznalhato verzio.2 het alatt!!! Egyertelmuen az
IKHOK felelossege a problema.

-VIP Meghivo. Kicsit csusztunk a kikuldesevel, de a helyesirasa borzalmas
volt. Ezt sem a mi hibanknak erzem.

-Dekor: Mivel a legelejen meg az IKnak eppen nem volt PRosa, en
"onhatalmulag" az azota eleg durvan pozitivan bizonyitott Lillat kertem
fel. Termeszetesen nem zarkoztam el az IKs holgyemeny munkajatol sem, sot
mindkettem megkaptak egymas elerhetoseget, hogy kommunikaljanak es
tokeletesitsek a terveket. Agi (IK) elfoglaltsaga miatt a hetfoi (vagy
keddi, nem emlekszem pontosan) napon kereste fel Lillat es ajanlott
terveket, oteleteket. Nem ertettek egyet, sot nagyon nagyon megsertodtek
egymasra.
Ertheto, hogy ha valaki heteket dolgozik, akkor nem akarja azt, hogy az
utolso ket napban belenyuljanak a kialakitott design-ba. Legyen barkinek
barmekkor szakmai tapasztalata.

-Crew koordinacio. Botranyos... Senki nem mondta meg nekik, mi a
feladatuk, hol kell ugyelni es nem is tortent meg a regisztraciojuk sem.
Hajnali 1kor a dolgozokat rangattuk le a VIP helysegbol, valamint
Krompecher Ur hivta fel a fiogyelmememt, hogy a durvan 10 ajtobol 6ban
senki nem all. A koordinacio sem a mi dolgunk volt a helyszinen.

-Jutker. Alapjaban veve ugye a (ha hivatalosan nincs is ilyen, de azert
anyagi felelossegvallalo kar mindig van) a foszervezo kar allja a plusz
emberek jutkeret. Nekunk 200e ft-unk van a balra. A rengeteg plusz ember
miatt (secu, mediacsop, dekorosok, bufesek, boritekolok, plakatolok, stb)
4 ember jutalmat atraktuk az IK jutkerebe (29e ft), amit lehuzott az
elnokseguk azzal, hogy hat bar IKsank utalunk, de nem is IKs kapja majd
meg.
Segitokesz, szep hozaallas, igaz?

A velemenyem az, ha barmi gond merul fel a balon, es nem zajlik ilyen
szepen, csendben, magatol, akkor bazi nagy sz*rban lettunk volna.
Bar mindenki le volt nagyon terhelve (ezert sem irok bele neveket, hiszen
kozte en is ott vagyok, en is kovettem el hibakat, boven) azert a hibak
most nagyon nagyon durvak voltak. Ezeket nem lehet ezzel megmagyarazni.

Szumma:

A TTK Hallgatoi Onkormanyzata lassan elgondolkodhatna azon, hogy
rendezvenyeit biztosan az IK HOKkel kozosen akarja e szervezni?
Bar en vagyok a leghangosabb szoszoloja a kozos munkanak es
cselekedeteknek, de a passzivitas, fejetlenseg, allando bizonytalansag es
demoralizalo hozzaallasuk nagyban megneheziti a kozos rendezvenyek
szervezeset.
Azt a tenyt pedig aztan senki ne hagyja figyelmen kivul, hogy a golyabal
idopontja MEG NINCS LESZERVEZVE es nincsen mar szabad pentek 2006-ban!!!!
Ennek tudataban az IK HOK a golyabal szervezeset szeretne rank
hagyomanyozni. Jo,mi?

Tessek gondolkozni, es szeretnem ha a valasztmany egy utmutatot fogalmazna
meg a tovabbi egyuttmukodesi lehetosegeket figyelembe veve.

En ugyanis nem szeretnem mas hibai es hulyesegei miatt tartani a hatam az
Onkormanyzat es az Egyetemi vezetes fele. Semmi szuksegunk nincs a
gondokra, meg ezen a teruleten is.

Koszonettel:

Ónodi Ferenc László,
szerveh