[Kepviselok] beszamolo

Jancsó Tamás tommmo at freemail.hu
2006. Már. 30., Cs, 14:03:53 CEST

Tisztelt Képviselők!

Először is szeretnék bemutatkozni: Jancsó Tamás, az ELTE TTK
harmadéves geográfus szakos hallgatója vagyok, a TTK HÖK megbízott
sportbiztosi posztját március 20-a óta, Kálózi Attila külföldre való
távozása óta töltöm be - hazaérkezéséig.
Az elmúlt héten hétfőn, kézilabda edzést tartottam a KCSSK-ban,
megkezdtem a kézilabda bajnokságot - a rossz idő miatt eddig nem
lehetett játszani. Valamint segítettem a KCSSK-ban zajló Kultúrhét
sportrendezvényeinek szervezésében.(Ezúton szeretnék elnézést
kérni, amiatt,hogy nem vehetek részt az ülésen, mivel ez a rendezvény
csütörtök délután is tart.)

Köszönettel: Jancsó Tamás

Digitális fényképezőgépek rendkívüli csomagajánlatokkal, fotókidolgozás már 25,- Ft-tól
FotoMarket, már 5 éve az Ön fotószolgálatában! www.fotomarket.hu