[Kepviselok] Aki még nem hallotta:tervezett leallas

Ujvary Angelika castle at ttkhok.elte.hu
2006. Május. 11., Cs, 22:07:20 CEST

Tisztelt Felhasználók!

   Értesítést kaptunk a Lágymányosi Főmérnökségtől, hogy a Déli épület
szünetmentes áramkörén

 	2006. május 12-én, pénteken, 7:30 és 9:00 között, valamint
 	2006. május 15-én, hétfőn, 16:00 és 17:00 között

 				ÁRAMSZÜNET

lesz. A fent említett dátumok között a szünetmentes hálózatra az ELMÜ lesz
közvetlenül kapcsolva, tehát NEM LESZ áramkimaradás ellen védett.

   A átkapcsolási tranzinesek idejére a fent említett két időpontban a
számítógépes hálózati eszközeinket a Déli épületben kikapcsoljuk. A
kikapcsolás az alábbi szolgáltatási területeket érinti:

- ELTE lágymányosi kampusza (Északi, Déli és KTCS épületei)
- Caesar klaszter és kapcsolódó szolgáltatásai
- telefon kapcsolat az ELTE többi részével
- Bibó uti kollégium
- Nándorfejérvári úti kollégium
- Kerekes úti kollégium
- BEAC
- Ajtósi Dűrer sori kampusz kapcsolata csak 2Mbit/s-es lesz

Szíves megértésüket kérve, tisztelettel:

 		Horváth Gábor	 Kiss Bence	Kovács Róbert
                           ELTE Hálózatfelügyelet