[Kepviselok] Fwd: palyazat sportra

Attila Kalozi kalozi.attila at gmail.com
2006. Május. 14., V, 11:56:40 CEST

---------- Forwarded message ----------
From: Attila Kalozi <kalozi.attila at gmail.com>
Date: 2006.05.07. 22:26
Subject: palyazat sportra
To: elnok at ttkhok.elte.hu, eb at ttkhok.elte.hu, hoktitkar at ttkhok.elte.hu,
TAKACS Tibor <informatikus at ttkhok.elte.hu>

Tisztelt Valasztmany!

      Az ELTE TTK sportbiztosakent a kovetkezo palyazatot nyujtom be
hozzatok:

    1. A golyataborok szervezoi megkerestek engem, hogy milyen
sporteszkozoket lehet kolcsonozni a nyarra. A raktarkeszletet felmerce atta
jutottam hogy elkene meg nehany sporteszkoz. 1db foci, 1 db kosar es 1 db
roplabdat palyazok. Ezek osszerteke 20.000Ft lenne maximum, es ezzel nagyban
megkonnyitenenk a TTK-s golyataborok es sportrendezvenyek megrendezeset.

  2. Osszesen 3 tornatermet berlunk hetente roplabdazas es labdarugas
celjabol. Ez heti 20.000Ftot emeszt fel, aminek szerzodeseit a decemberi
palyazatomhoz mellekeltem. Ezt a rektori hivatal, a TTK, BTK, TáTK, IK, PPK
HOK is tamogatta eddig is anyagilag, de mindez kevesnek bizonyult. A TTK HOK
tamogatasat kerem erre a felevre is, 30.000Ft ertekben.

   Tehat sporteszkozokre es teremberletre osszesen 50.000Ft-ot kerek a TTK
HOK valasztmanyatol a masodik felevben.

           Budapest, 2006. május 7.

                                                                    Kalozi
Attila