[Kepviselok] Budapesti Egyetemi Fesztival 2006-OLVASD EL!!!

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Május. 28., V, 15:25:34 CEST

Hello!

Mivel eppen ujra vizsgara tanulok, ezert megint megszuletett egy nagy
rendezveny terve...persze:))

Mint mar irtam is ( amire ugyan egy valasz sem jott - mar megszoktam)
szeptember 20-21-ere tervezunk egy Globe partyt.
Szamitasaim szerint ennek anyagi kockazata olyan 3millio forint korul
van...Nem keves, de a vegeredmeny eleg szep lehet.

Arra gondoltam, hogy kibovithetnenk, ezt az amugy sem kis rendezvenyt, es
csinal6nank belole Budapesti Egyetemi Fesztivalt...
Ez a kovetkezokepen nezne ki:

(Eszaki epulet felol nezve, a Delire tekintve) Jobb oldali fuvon GLOBE
party sator. Este 7kor nyit, belepojegyes(600-1000 HUF kozott) es 1200nm +
kerthelyseg.
Bal oldalon a Delinek hattal egy satorral fedett, de amugy nyitott
szinpad, a fu ket oldalan vegig, az eszaki epulet fele tele party satorral
es sorpaddal. Ingyenes a koncerteken a reszvetel. A fel parkoloban pedig
egy kis sator, ahol delutan forumok, beszelgetesek lennenek. Itt kapnanak
helyet este a GTaborok fotovetitesre, talakozasra, stbstb.
A Nobel girbegurba izenel pedig 3-6 partysatorbol osszefuzott chil out
hely. Golyalabasok, tuzfujok, vasarosok egesz este.
Az eszaki epulet elott kozvetlenul pedig nagy grilles-kajas satrak.

Reklam minden forumon. BP-i HOKoknek kikuldott anyag, 1-1
tiszteletjeggyel, Pesti Est hirdetes, sajtoanyag kikuldese, szorolapozas,
sajtotajekoztato, 1-2 nagy ceg megfuzese tamogatonak (ebben az alapitvany
segithetne...!!), sajto- es infosator felallitasa es ehhez hasonlo
aprosagok.

Szamitasaim szerint cirka 4 milliobol kijonne. Bevetel lehet a jegy, bufe,
tamogatasok. Kockazatos, de szerintem megerne....

Nos? VELEMENYEKET KEREK!!! (hamar, mert el kell kezdeni a szervezest!)

Ja, es kerem, hogy valasztmanyi napirendnek vegye fel a T Haz!

Udv:

OFL
szerveh

Ónodi Ferenc László