[Kepviselok] Választmányi meghívó

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2006. Május. 31., Sze, 19:02:06 CEST

Tisztelt Képviselők!

Papp Gabriella kérésére küldöm ki a meghívót, az előzetesen egyeztetett
időpontra és az alábbi napirendi pontokkal:

Időpont: 2006.06.01, 15.00
Helyszín: Déli Hali tárgyaló, vagy Déli 00.112 (a meghívottak várhatóan
nagy száma miatt)

Napirendi pontok:

1. Záró-alakuló, vezetőképző (sajnos pendrive-omon van az előterjesztés,
  amit bennhagytam az egyetemen, reggel tudom csak elküldeni)
2. Egri Ferenc felé fennálló tartozás ügye
3. LEN jutker és beszámoló (Fecó, várjuk az előterjesztést)
4. My Club BN beszámoló
5. Tétény Napok beszámoló (előterjesztés folyamatban)
6. Mentor program (itt is várjuk az előterjesztést)
7. My Club pályázat
8. Plakátolás
9. Kari TVSZ (különösen a 2. uv)
10. Egyetemi Bp-i fesztivál
11. Egyebek

Kimentést a hoktitkar at ttkhok.elte.hu emailcímre várok.

Jelzem, hogy várhatóan nem tudok részt venni az ülésen.