[Kepviselok] kari különös a Szenátuson

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 1., Sze, 23:22:17 CET

Szia Dávid!
Kedves Képviselők!

Az első kérdésedet, mint kiderül később a listán, Bosi már korábban
"lelőtte". A második kérdésedet már G. Balázs tette fel.

A plusz1 pedig szerintem nem kérdés, de minden felvetésről lehet beszélni.
Erről a témáról pedig különösen sokat lehet. Mindenképp el kell választani
e konkrét esetet bármilyen általánosítástól.
Véleményem szerint erről órákat lehet(ne) beszélgetni.

Szóval Dávid, ez eddig még ugyan nulla db kérdés, de dicséretes az
aktivitás. Köszönöm :)

Inkább saját kérdéseket tegyél föl, mert azzal vagy csak versenyben...

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu