[Kepviselok] kimentés

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 6., H, 23:56:23 CET

Kedves Képviselőtársaim!

Bármennyire is fontosnak érzem, hogy holnap este résztvegyek a rendkívüli
Küldöttgyűlésen, az egészségem sokkal fontosabb.

A holnapi napomat, várhatóan a fül-orr-gégészeten kell eltöltenem. Már jó
ideje járok kivizsgálásokra, de most derült fény a valódi okra, okokra.
SMS-ben várhatóan elérető leszek, remélem tudok időben válaszolni.
De csak akkor, ha nagyon szükséges.

Bárhogyan döntsön a Képviselőtestület, el fogom fogadni.

**
A holnapi nap folyamán a következőket kellene helyettem megtenni:

-bonosztás: irodavezető, az aktuális fájlokat elküldöm az irodavezetőnek.
A héten ezért ő lesz a felelős. Át kell nézni a beosztást (Yeti). A péntek
délután 15 órai állapotot kellene ennek megfelelően átnevezni, és
elküldeni a taneh-re. Köszönöm.

-szerdai szekszárdi felsőoktatási kiállítás: mivel az út aznap összesen 6
óra alatt tehető meg, nem várom el senkitől, hogy ott helyettesítsen.
Persze a helyemre be tud ülni valaki egy kocsiba a nekem fenntartott
helyre. Csak szóljon holnap du 16h-ig, hogy szeretne menni. (indulás
várhatóan reggel 6 körül, érkezés várhatóan este 19h-kor) Feladat: Ádám
Zoli összegyűjtött ma néhány szóróanyagot, le kellene vinni az IK HÖK-be a
Tibinek (tanulmányis, Chaos a beceneve) délután 14h-ig. Dekoranyagot is
várnak, pl pólók, képek (Pepe, CD?). A többit már megbeszéltem Tibivel, ha
kap elég szóróanyagot, akkor a tud mesélni a TTK-ről is.

-Kedd, du. Fel kell keresni Tasnádit, ma megígértem neki. Szandra, Orsi,
ez a héten a Ti feladatotok lesz.

-A fogadóórámat értelemszerüen nem tudom megtartani, de a hallgatói
levelekre e-mailben tudok válaszolni. Ezt én vállalom.
**

Remélem a csütörtöki óráimra már be tudok menni, de lehet, hogy még nem
leszek megfelelő állapotban.

-Hogy hol voltam az elmúlt 8 hónapban?

Sajnos túl lelkiismeretesen végeztem a dolgom, és kockára tettem az
egészségem.

Látjátok, hogy ez hová vezet. Inkább ne próbáljátok ki.

Gondoljodjatok el ezen.

Okuljatok.

Ennyit a "lelkizésből". Jövő hétre már rendbe fogok jönni, és igyekszem
bepótolni minden lemaradásomat. Van bőven.

Az egészségem mindennél, még a tanulmányaimnál is fontosabb.

A holnap esti ülésről kimentésemet kérem.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu