[Kepviselok] Alapítvány strat megbeszélés eredménye

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at matek.elte.hu
2006. Nov. 8., Sze, 10:00:50 CET

Sziasztok!

Az alábbi levelet bár már kiküldtem, szinte még mintha nem is tettem volna
meg. Két visszajelzés érkezett!

Ez mondjuk úgy, hogy nem bõséges. Mivel ugye az egész nem hivatalos, a
legitimáciját a dolognak az adhatja, ha sokan visszajeleznek. Utána majd
lesz egy kuratóriumi döntés ami jogi értelemben is legitim, de örülnék,
hogy ha mint a közös tudat megcsócsálta javaslatot terjeszthetném be.
Jelenleg ettõl nagyon távol vagyunk, így kérném, hogy foglalkozzatok vele,
persze csak akkor ha tényleg átgondoltan teszitek és nem csak NA PONTOZZUK
le ha már ennyit ugrál... gondolkodásmód lenne a domináns.

Köszönöm, ha eddig elolvastátok, péntekre hosszabbítom meg a visszaküldés
lehetõségét.

Balázs