[Kepviselok] karrierközpont konferencia

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 11., Szo, 16:25:27 CET

Újra küldöm, hátha valakinek elkerülte elsőre a figyelmét.

Kedves Képviselők!
Az ELTE Karrierközpont egy remek kis konferenciát szervez november 21-én
a HIK-ben (Hallgatói Információs Központ - Mikszáth tér).
A fő téma a Karrierközpont jelene és még inkább a jövője az ELTE-n.
Nagyszerű szakmai programok és neves előadók is lesznek.
Munkavállalással kapcsolatos információk is elhangzanak majd, illetve
lehet jelentkezni (előre!) próba állásinterjúra, karriertanácsadásra.
Azt hiszem, hogy akinek van egy kis szabadideje, annak megéri elmenni! A
hivatalos program délelőtt 9-kor kezdődik és délután 5-fél 6-ig tart.
Javaslom mindenkinek a részvételt. A hivatalos programot csatolva küldöm.
Ha felkeltette az érdeklődésedet a rendezvény, küldj nekem egy levelet,
melyben szerepel a neved, e-mail címed, vasárnap estig! Ugyanis
regisztrálni kell a konferenciára, ennek pedig legegyszerűbb módja, ha
én összegyűjtöm és egyben regisztrálom az összes TTK-st.
Híres kollégám szavaival élve: gyertek, merazjó!:-)
Üdv
Sági Orsolya

Sági Orsolya
ELTE TTK HÖK elnök