[Kepviselok] beiratkozas

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 11., Szo, 21:49:53 CET

Sziasztok!

Mivel letelt a beiratkozás óta a két hét így máris kész a lista, hogy ki
dolgozott jól és szépen. Pénz annak jár aki:
1. Az elõre elvállalt feladatnak megfelelõ idõben megjelent, vagy a
maximálisan megengedett késésen belül érkezett.
2. A feladatot az adott tevékenységet koordináló személy megelégedésére
végezte el.
3. Ha mentor, akkor nem csak a saját elsõseinek a beíratkozásánál
segített. (A saját elsõsöknek való segítség a mentorok esetében a mentori
munka része, így év végi jutalomba részesülhetnek.)
4. November 30-ig megjelenik az Alapítvány irodájában és nevének
ismertetését követõen tájékoztatja az ott lévõket jelenlétének nemes
céljáról. [Tavalyi tapasztalatok alapján felhívom mindenkinek a figyelmét,
hogy Jancsi vagyok és pénzért jöttem a fenti elvárásnak nem felel meg.]

Balázs

u.i.: És elnézést a felháborítóan nagy idõtartamot átölelõ csúszásért.
Tisztába vagyok vele, hogy ezt nem így kell csinálni, ezért szólt legalább
az igéret két hétrõl...

u.i.2.: Az ironikus hangnem a lelkiismeret furdalást leplezi.