[Kepviselok] [TTK-Info] A tanulmányi ösztöndíjról]

info at ttkhok.elte.hu info at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 13., H, 12:01:45 CET

Sziasztok!

Kaptam egy levelet, és a téma bizonyára sokakat érdekel.
Íme a levél, majd a válaszom.

A levél:
> Szia Timi!
>
> Az ösztöndíjakkal kapcsolatban lenne egy észrevételem: sehol nem
találtam meg, hogy melyik tárgyam mennyit ért az ösztöndíj
> kiszámolásnál. Tehát nem elérhető sem az, hogy a teljesített tárgyaim
mennyit érnek (előző félévben etrben a dinamikus listáknál az ösztöndíj
linknél szépen ki listázta) és azt sem találom, hogy az összes ttk-s
tárgyaknál a különböző jegyekre mennyit fizettek.. (mert akkor
> kikeresgetném a saját tárgyaimat) (Ez előző félévben a TO oldalán fent
volt.)
> Valamit lehetne lépni ez ügyben, mert sztem erre más is kíváncsi lenne.
>
> Előre is köszönöm!

A válasz:
A tanulmányi ösztöndíj határozatok a szokásos helyen lesznek elérhetők.
Ezeket az adatokat központilag pakolják föl az ETR-be, sajnos kell hozzá
egy kis idő. Ezzel egyidőben kerülnek fel a TO honlapjára a kurzusokkal
kapcsolatos adatok is.
Már utánajártunk, és azt a választ kaptuk, hogy várhatóan mindkét
adathalmaz elérhető lesz a neten a hét közepéig.

Megj.:Én is kíváncsian várom a részletes eredményeimet, hogy le tudjam
ellenőrizni a számítást. Nekem sem elég, ha a pénzügyi adatoknál látok egy
számot.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes