[Kepviselok] Választmányra - sok napirendi pont

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2006. Nov. 13., H, 12:28:41 CET

Sziasztok!

Lehet, hogy undorító, eretnek dolgot mondok, de mi lenne, ha csak TTK-s
körben csinálnánk a Halikarácsonyt? Szerintem így egységesebb lenne a
társaság, és több lehetõségünk lenne egymással kommunikálni. Meg kéne
hívni a mentorokat, a karon tevékenykedõ civileket (pl. Mafihe, EBiHal,
IAESTE, Földrajzos Klub, Maszat, Kerge Zerge stb.), az alapítványosokat,
esetleg a Nyúz rovatvezetõit és néhány aktív embert. Tehát azokat, akik a
TTK-s hallgatókért tesznek. Szerintem ez így lenne szép gesztus. Ha mindez
három kari szinten menne, talán kicsit elveszne az egész lényege. Persze
ha ezt tekintjük lényegnek. :)

Üdv: Balázs