[Kepviselok] uj hali web final rc1

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2006. Nov. 15., Sze, 22:39:04 CET

Kedves Kepviselok,

ma este, ha'la a fogadooram okozta tokeletes csendnek es nyugalomnak,
sikerult az uj honlapot 99.99%-osra elkesziteni. A maradek 0.01%-ot
olyan hibakra tartogatom, amiknek a megkeresesere szeretnelek titeket
megkerni, leven igen sok (~5-6 ev) anyagat kellett atmenteni a regi
honlaprol az ujra, elkepzelheto, hogy 1-2 helyen kihagytam/elneztem
dolgokat.

Ilyen hibakat lenne jo, ha keresnetek:
- egy link nem oda visz, mint ahova kellene
- egyes anyagok "eltuntek" az oldalrol
- Hianyzik a design elem egyes oldalakon
- es egyebek, ha eszrevesztek me'g valamit.

a jegyzokonyveknel az ideiek me'g nincsenek feltoltve, hamarosan annak
is elerkezik az ideje.

Tovabbi jo ejszakat mindenkinek

--
DUDAS Gabor